Salam Aidilfitri :)

Penulis : Cik Puan Masa : 8:04 PM Comments : 8 Labels :
Assalamualaikum wbt :D



Kucing kenyang lalu tidur,
Kuda pitam lantas jatuh,
Andai tak sampai tangan di hulur,
Ku mohon keampunan dari jauh.

Perghhhhh...pantun copy pes jea pon.Cik ne mana lah reti nak karang2 pantun..kohkohkoh
Cik ambil kesempatan nak ucapkan Selamat hari raya maaf zahir & batin terutamanya buat kengkawan alam maya.Walaupon tak pernah bersua muka,tapi cik tahu setiap penulisan cik mesti ada yang tersinggung perasaan.Yelah kekadang cik bergurau tak bertempat...ye tak?

Yehuuuuuuu....tepek sikit gambo tuan tanah.Jeloussss??buatttttttttttt...hahahhahhaaa



Bersama encik somi tercinta.Tahun ne kitaorg memilih tema purple,dan tahun ne jugak tahun pertama kitaorg beraya sebagai somi isteri.Selama ne cik ciom tangan mama & bapa,tapi tahun ne ciom tangan somi pulak.Alahaiiiiiii....tadi cik call mama cik sayu pulak dengar sora mama cik.Apa tak nya,anak bungso tak dapat balik beraya,apa boleh buat lah kan dah tanggungjawab cik sebagai isteri orang..Redhooooo jea lah...sobsssss..In shaa Allah,jika di panjangkan usia tahun depan turn cik lagi.yahoooooo,loncat tinggi2..

Nota Jari Kaki : Seharian jalan,seharian mengunyah cik nak tidooooo dulu..okbaiiii..

Mood Raya Sudah Mareeee!

Penulis : Cik Puan Masa : 2:57 PM Comments : 9 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

Maigad!Maigad!fuhhhhhhhhhhhhfuhhhhhhhh....tiup sawang jap.6hari senyap tanpa berita,blog bersawang gila beb!Cik mintak ampun yea kakak-kakak,abam-abam,adik-adik,makcik-makcik,pakcik-pakcik cik memang suka macam ne,kejap timbul kejap tenggelam..Malam ne cik free cik blogwalking slow2 yea!Cik Hutang!masuk buku 555..kohkohkohkoh



*TETIBA* hahhahaa....weyhhhhh mood raya dah marieeee walaupon cik tak berpeluang beraya di kampung halaman.Tapi ok lahhhhh,cik dah beraya awal...ko hadoooo???tak da kannnn :P


Semua tu home made oke!Sebab bajet dah lari ke baju raya..weyhhhhhhhhhhhhh walaupon cik tak dapat balik,cik pon nak jugak melaram raya ne!kohkohkohkoh,tak nak rugi :D
Kuih-kuih ne Cik kirimkan kat famly cik yang kat kampung tu,yelah ciannnn mama cik buat kuih sorang2 jadi cik sebagai anaks yang baik hati nak jugak tolongs mama cik kan(phewwwwww,baik hati lah sangat)


corn fleks!Salah satu pebret cik ne!Asal raya cik mesti buat corn fleks.Ne jea lah yang cik tahu buat,dengan batangs buruk jugak lahhh.Tahun ne cik biskut tart nenas dengan biskut bawang bakar tu pun sebab cik ber'sifu' kan MIL.Alhamdulillah cik dapat MIL yang baik hati sudi ajarkan budak yang 'buta mendoh' ne.hahahaha,Mil cik bagi arahan jea nak masukkan tepung n semua bahan-bahan tu,cik yang gaulkan semua.


Dan ne lah hasil nyaa..Jangan perhati sangat kuih tu,tak berapa sempurna sangat cara masak nya.Al-maklum lah tangan masih kayu lagik tyme tu.Apa-apa pon in shaa Allah tahun depan dah boleh buat kuih sendiri...yeyyyyyyyyyyyy!

Nota Jari Kaki : Pstttttttttttttttttt,raya ne korang pilih thema apa ek???

 
Designed by NurAlja Lee