Bila seni menjadi hobi^^

Penulis : Cik Puan Masa : 7:51 PM Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum wbt
Apabila bosan mula melanda si penganggur bertauliah seperti aku,Aku mula mencari ikthiar untuk menghilangkan segenap kebosanan yang melanda hidup ku.Ewah~ bukan alang2 aku ne kan.Mula sudah buang tebiat..Mula sudah bertranformasi walaupun agak kampungan :P
Sejak baby meow aku tinggalkan aku kepala otak aku terasa sedikit mereng sedikit.Sekian harap maklum
Dan sejak aku mula kesunyian aku terjumpa plak hobi baru aku.Hobi ne bukan aku reka2 tau tapi memang tereka sendiri dari minda aku tanpa aku sedari.Almaklum lah dah nyanyuk.Nak tahu hobi aku apa?Aku mula menjinakkan diri dalam bidang edit mengedit2 gambar.Tak lah cantik sangat tapi aku rasa ada lah unsur kesenian nya sikit kan..kan..kan..eyakan saja lah
Seni abstrak blink2

Seni kulinari dan penyediaan makanan

seni cantum centom

seni pendidikan seni dan pendidikan moral

haaaaaaaa....kau ada??kekeke cik tak tau lah unsur2 seni ne.so korang jangan pecaya sangat lah ya.cik nak korang tengok jak hasil tangan cik.Yelah tangan takkan kaki kan Ada sesiapa berminat untuk cik editkan gambar nya boleh lah follow cik d sini.Harga???oohhhh 2 seringgit..kekekkee tak da lah cik gurau jak pun..
buibuiiiiiiiiiiii^^

No comments:

Post a Comment

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee