dating dgn my fiance

Penulis : Cik Puan Masa : 8:57 AM Comments : 1 Labels :
assalamalaikum..

yahooo..best nya cik jaln2 dating dgn syg cik..brapa ari cik mnggung rndu akhir nya tjumpa gak kami..hehehe,s0nang nya dalam ati..
best nya kami jaln2 at t0wn sandakan..1st syg cik bawa cik p cari baju tido.dia yg tlg pilihkan taw.klaw ok blg nya,ok gak lah 2 bg cik c0z syg cik ne prunding imej cik taw..wahaha..ada2 jak cik ne..
ok..maw tgok baju tido baru cik..
wahaha..cuteee kannnn..jgn jelous..
cntik kan baju tido aku..tp yg sbnar nya pic 2 bkan pic sbnar baju tido aku.yg 2 aku pinjam jak.tp dsgain nya serupa dgn baju tido aku lah..hahaha
da bayar kami pun maw blik umah.tp sblum 2 syg aku ajak p tgok jadual wyg..tgok jadual nya jak 0k bkan wyang nya..hehehe.syg aku ckap dia maw tgok flem kongsi knuk.s0 aku pun 0n jak,1st aku maw tgok flem paul best,aku da nmpak iklan da..tp blum ada lg kt sandakan..huhuhu.
k start jm 9.30p.m..msih lama lg.kami blik lah p umah lg maw mandi..tp dlam pjlnan 2 aku tba2 maw makan hati bakar plak..(uwwaaa termngidam plak aku.heheh)s0 syg aku pun snggah lah p bli..

cik plak time mkcik 2 msak terliur brbis cik..maw jak cik suruh mkcik 2 msak cpat.x sbar da cik maw ngappp..dasar buragas kan..hahaha.cik bli hati bakar pas 2 sate plak 2k syang cik...tp bla da siap d masak,cik pun makan lah..puiiiiiiii..skali.KERAS NYAAA!!!!!mnyesal cik beli 0o0o0...sate nya pun ndak bleh sdah tlari dari lidi nya 2 c0z kras btol.tnang cik ne klaw da x sdap mmg dia xska mkan.s0 dia bawa lg cik p bli sate yg 100000000x lbi sdap dari yg kami bli 2.lokasi nya klaw d sndakan ne d siring2x dewan masyarakat sandakan..

ne lah sate nya..ne cik tgok pun mmg ada rupa sate lah..

s0 skali lg cik TERLIUR..hehe.kancik da ckap cik ne mmg buragas..tp sate ne mmg d jamin sdap lah.cpat habis lg nsib time kami p bli msih ada lg..mmg cnfrm sdap lah,aku jamin!smpai n0w pun cik termngidam lg sate 2..huhuhu
pas kami makan 2 kami pun blik lah p umah fmly tunang cik..

9.20p.m kmi jaln lg maw p tngok wayang........
story dia 0k gak bah..tp cik x brapa ska tgok coz blawan2..dating punya pasal cik tgok jak lah.rugi syg cik byar klaw cik x tngok kann..lawak gak lah tp xlah lawak sngat.bleh lah bah kan..jnji waktu2 dating cik da terisi..hahahah
haaaaaaa....2 jak lah story cik pasal dating dgn syg cik.pas ne cik nak story pasal dating at keykey lg..wahahaha...

NOTA JARI KAKI : untuk syg cik..tq syg c0z blnja ayg makan sate..sodappppp ooooo,ayg maw lg.harap2 abg blnja lh lg..hahahahahah

byeeeeeeeeeeeeee...

1 comment:

  1. dating kat mana nih...? macam best je hati bakar itu...makan hati...

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee