Mood Raya Sudah Mareeee!

Penulis : Cik Puan Masa : 2:57 PM Comments : 9 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

Maigad!Maigad!fuhhhhhhhhhhhhfuhhhhhhhh....tiup sawang jap.6hari senyap tanpa berita,blog bersawang gila beb!Cik mintak ampun yea kakak-kakak,abam-abam,adik-adik,makcik-makcik,pakcik-pakcik cik memang suka macam ne,kejap timbul kejap tenggelam..Malam ne cik free cik blogwalking slow2 yea!Cik Hutang!masuk buku 555..kohkohkohkoh



*TETIBA* hahhahaa....weyhhhhh mood raya dah marieeee walaupon cik tak berpeluang beraya di kampung halaman.Tapi ok lahhhhh,cik dah beraya awal...ko hadoooo???tak da kannnn :P


Semua tu home made oke!Sebab bajet dah lari ke baju raya..weyhhhhhhhhhhhhh walaupon cik tak dapat balik,cik pon nak jugak melaram raya ne!kohkohkohkoh,tak nak rugi :D
Kuih-kuih ne Cik kirimkan kat famly cik yang kat kampung tu,yelah ciannnn mama cik buat kuih sorang2 jadi cik sebagai anaks yang baik hati nak jugak tolongs mama cik kan(phewwwwww,baik hati lah sangat)


corn fleks!Salah satu pebret cik ne!Asal raya cik mesti buat corn fleks.Ne jea lah yang cik tahu buat,dengan batangs buruk jugak lahhh.Tahun ne cik biskut tart nenas dengan biskut bawang bakar tu pun sebab cik ber'sifu' kan MIL.Alhamdulillah cik dapat MIL yang baik hati sudi ajarkan budak yang 'buta mendoh' ne.hahahaha,Mil cik bagi arahan jea nak masukkan tepung n semua bahan-bahan tu,cik yang gaulkan semua.


Dan ne lah hasil nyaa..Jangan perhati sangat kuih tu,tak berapa sempurna sangat cara masak nya.Al-maklum lah tangan masih kayu lagik tyme tu.Apa-apa pon in shaa Allah tahun depan dah boleh buat kuih sendiri...yeyyyyyyyyyyyy!

Nota Jari Kaki : Pstttttttttttttttttt,raya ne korang pilih thema apa ek???

9 comments:

  1. wow cptnye buat biskut..yummy3

    ReplyDelete
  2. Salam cik..wah wah..sedapnya kuih tartnanas tu..kak intan suka sgt makan tart nanas...gulp gulp

    ReplyDelete
  3. pandainye buat kuih :D done click imotiv.

    ReplyDelete
  4. eh lama x mkn biskut cornflakes

    ReplyDelete
  5. deqla suka biskut tart..!! nmpk sedap la cik buat..!! beraya sblm raya.. ?? wahh.. hebak la cik..tp x best la beraya time pose lagi..hahahaha.. pos sini sikit biskut raya! ;p

    ReplyDelete
  6. cikk!lama tunggu entry cik.hehee
    sedap gila kuih raya,corm flakes pun saya sangat suka gila3 jugaks!^__^

    ReplyDelete
  7. Phewittt rajinnya. Next year blh ambik tmpahan dah ni. Cikji semua main tunjuk jer. Mls sikit buat2 kuih nih. Hikhik

    ReplyDelete
  8. hihihi...takpela..ayut rasa dgn bt kuih raya ni blh mendtgkan mud raya tu kot.....

    ReplyDelete
  9. Lama rupanya Okje tak datang sini ....huhu...soriiiii

    Cornflake madu tu tak buat pun raya tahun ni.... mai sebalang

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee