Salam Aidilfitri :)

Penulis : Cik Puan Masa : 8:04 PM Comments : 8 Labels :
Assalamualaikum wbt :D



Kucing kenyang lalu tidur,
Kuda pitam lantas jatuh,
Andai tak sampai tangan di hulur,
Ku mohon keampunan dari jauh.

Perghhhhh...pantun copy pes jea pon.Cik ne mana lah reti nak karang2 pantun..kohkohkoh
Cik ambil kesempatan nak ucapkan Selamat hari raya maaf zahir & batin terutamanya buat kengkawan alam maya.Walaupon tak pernah bersua muka,tapi cik tahu setiap penulisan cik mesti ada yang tersinggung perasaan.Yelah kekadang cik bergurau tak bertempat...ye tak?

Yehuuuuuuu....tepek sikit gambo tuan tanah.Jeloussss??buatttttttttttt...hahahhahhaaa



Bersama encik somi tercinta.Tahun ne kitaorg memilih tema purple,dan tahun ne jugak tahun pertama kitaorg beraya sebagai somi isteri.Selama ne cik ciom tangan mama & bapa,tapi tahun ne ciom tangan somi pulak.Alahaiiiiiii....tadi cik call mama cik sayu pulak dengar sora mama cik.Apa tak nya,anak bungso tak dapat balik beraya,apa boleh buat lah kan dah tanggungjawab cik sebagai isteri orang..Redhooooo jea lah...sobsssss..In shaa Allah,jika di panjangkan usia tahun depan turn cik lagi.yahoooooo,loncat tinggi2..

Nota Jari Kaki : Seharian jalan,seharian mengunyah cik nak tidooooo dulu..okbaiiii..

8 comments:

  1. amboi suweet nya cik dengan suami cik tu.
    tema purple samala..hehehe
    selamat hari raya cik :)

    ReplyDelete
  2. slmt hari raya jg cik,,,mf zahir dn batin :)

    ReplyDelete
  3. ehh.. 1st raya dgn incek somi la ni ye.. wahh baru lagi.. deqla tahun ni dah 4 tahun maa..kawen tahun 2010 bln syawal..tu kira raya sekali gak la tu..hihihi.. tema kite sama.. cuma purple deqla lain sikit.. selmt hari raya cik puan seri datin paduku.. hihihi...

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya..maaf zahir dan batin...

    ReplyDelete
  5. Macam dah pernah tengok gambo yg comel kat atas tu.... dalam entri sebelum ni ke? huhu
    Eh ...napa senyap tanpa berita??? Takkan raya setahun kot? hehe

    ReplyDelete
  6. Dah come come berposing somi isteri awat menghilang pulak ni? huhu

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya cik...sori dah nak masuk raya haji baru sempat singgah sini... :P

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee