rambut pelik terpelik pelik :))

Penulis : Cik Puan Masa : 8:51 AM Comments : 0 Labels :


assalamualaikum wbt n good morning sunshine :))

eehheemm...eehheemmm..nmpak kamu tajuk d atas 2??mcm pelik jak bunyi nya kan..eh mmg pelik pun hehehehe.
hari ne datang plak kerajinan cik update blog..haaaa pelik tak..pelik tak...2 lah paasal cik pilih tajuk pun pelik2 gak ne..c0z cik ari ne trkena pnyakit pelik daaa..h0h0h0hh0.
ok..ari ne ciknak kongsi kat kamu pic rambut yg cik rasa pelik bila mlihat nya(ayat2 skema lg hehehe) cik pun tak taw lah style yg dorg wat ne mgkin bagi dorg mmg cantik lah kan..tp bagi cik mmg pelik pelik n tersangat lah pelik dan mmg tersangat lah tidak sesuai d gayakan time kenduri org mninggal,knduri kawin,kenduri kendara n segala macam kenduri termasuklah knduri kucing bersalin..eehhh..ada ka knduri kucing bersalin????ntah apa2 lah..yg cik taw fesyen rmbut ne mmg tak sesuai d mata cik walau d mana pun ia d gayakan..hehehehehehe
jom layan pic yg pelik ne..


sekali pandang cik tngok mcm pokok menumpang kat atas kpala dia..2kali pandang,muka pompuan ne serupa mcm kat atas kpala dia 2...3kali pandang..cik da tak maw pandang2 lagi lah..hahahaha


haaaaa...yg ne cik pun berfikir sangat2 dan sangat berfikir..ne rambut betol ka ataw rambut palsu???tolong bagi aku jawapan cepattttttt....!!


laaaaa...mcm famly doreamon da cik tengok ne..siap ada helicopter lg kat atas kepala dia.mgkin pompuan ne malas jalan.dia nak terbang jak..tp ok gak rambut dia wat mcm 2..1 kemudahan gak kan...

eeehhhh...ne depan ka,ne belakang..eeeehhhh..ne belakang ka,ne depan ne..mana 1 depan mana 1 belakang..haaaa...msti ramai yg terkompius ne :P


ne topi ka rambut ne???ada sesiapa yg boleh tolong jelas kan kat cik?????

''ehh..macik tak berat ka biola kat atas kpala 2???'' ..hahahaha..cik tak taw nak kata apa lagi.cik hanya mampu menahan ketawa..jangan lah sesekali kamu wat style rambut mcm ne kat umah kenduri kendara kalaw kamu tak maw diri kamu jadi bahan ketawa...TAK SESUAI OK!!
senyummmmm tak perlu kata apa2~...no comment lahhhhhhhhh...


yg ne cik taw bukan fesyen..pelik mmg pelik lah..tapi cik tak lah rasa pelik sangat coz biasa gak cik nampak rambut panjang ne kat tv.d..kebnyakan nya dalam cerita2 hantu lah..huahuahua..tp rambut dlm pic ne memang rambut asli ok..n tuan punya rambut ne bukan lah hantu bonceng ataw pun hantu kak limah..cik nak nasihat sikit kepada sesiapa yg simpan rambut tahap kuntilanak ne cik sarankan tak payah lah kamu keluar rumah time malam..boleh keluar tapi ikat lah rambut 2 kemas2..nanti ada yg kena PAKUUUU...hahahahahah

ok lah stakat cne jak lah yg mampu cik kongsikan tuk ari ne..sekian harap maklumm :))
wassalam

No comments:

Post a Comment

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee