soalan bodoh yang orang selalu tanya

Penulis : Cik Puan Masa : 7:23 AM Comments : 0 Labels :
1. Bila org nampak kamu baring tutup mata:
S: Ko tidur kah?
J: Tidak la, saya training macam mana mau mati jak

2. Imagine kamu bawa bawa tv kamu yang rosak pergi technician baiki n dia masih juga tanya:
S: Mahu baiki kah ni tv?
J: Tidak lah,saya boring bah,jadi saya bawa lah tv saya ne jalan2 sini.

3. Bila time hujan kawan kamu nampak kamu keluar rumah,dia tanya:
S: Ko kluar time hujan ni?
J: Eh tidak lah,baru maw mendung bah ne.

4. Time kamu baru bangun tidur, terus kawan kamu tanya kamu:
S: Ko bangun sudah?
J: Ish, saya tidur sambil jalan bah ni!

5. Kawan kamu call telefon ruma kamu:
S: Mana ko?
J: Sini bus stop!

6. Diorang nampak kamu kluar dari bilik mandi basah2:
S: Ko baru mandi kah?
J: tidak lah,saya jatuh dalam lubang tandas bah!

7. Kamu bediri di depan lift di tingkat paling bawah sekali diorang tanya:
S: Going up kah?
J:tidak lah,going down..

8. Boyfren kamu p ruma kamu bawa 1jambak bunga. And kamu masih juga mau tanya dia:
S: Eeeh,bunga kah tu?
J: Tidak lah dear! Paku-pakis dengan kubis bah ni.

9. Kamu di dalam toilet, pintu berkunci,terus ada org katuk pintu n dia tanya:
S: Ada orang kah?
J: (Suara cute)Tak ada orang! Taik bah yang becakap ni!

10. Time baris d counter tiket wayang
S: Eh, ko mahu tengok wayang ka?
J: Tidak la,saya maw bayar saman ni

11. Suda lepas ofis hour,berancang mahu stay di ofis sekejap.
S: Eh, belum balik lagi?
J: Sudah saya balik ni,apa ko buat di rumah saya ni?

12. Kamu jalan2 sama kawan kamu,trus kamu nampak dua orang bagaduh.
S: Kenapa diorang bagaduh tu?
J: Alahh,lelaki tu p cubit ihidung dia time dia tidur,tapi dia baru bagi taw tadi,2 lah dia marah.

No comments:

Post a Comment

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee