perkahwinan mizal ❤ aisyah

Penulis : Cik Puan Masa : 7:01 PM Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum wbt =_=

hye semua..hari ne kita bertemu lagi dalam cerita kahwin.tapi hari ne aku nak kongsikan beberapa picture kahwin yang sempat aku amik time cousin aku kahwin baru2 ne (26/12/2011)
time 2 memang enjoy sangat lah.pas 2 time on the way ke Felda lahad Datu 2 memang banyak kenangan aku dgn encik nunag aku.opsssss jangan tersalah fikir ya.kenangan maksud aku 2 kenangan pahit semasa dalam perjalanan 2.da lah jalan malam pas 2 sepanjang perjalanan dari bandar lahad datu ke felda desa kencana 2 1bijik lampu pun kat jalan 2 tak ada pas 2 ada kereta eksiden teruk sangat.so terpaksa lah kereta bergerak agak perlahan.da sampai kat bandar cendrawasih tetiba kereta encik nunang aku terkandas kat tepi jalan.haaaaa yang 2 Allah n kami jak yang tahu.betapa kusut nya otak aku time 2.tapi alhamdulillah akhir nya kami sampai juga kat destinasi yang di tuju biar pun agak lewat..
apa2 pun korang layan jak lah picture kat bawah ne yaaaaaa..
yewwwww...adat tak di lupa gak.beras kuning tetap di tabur untuk menyambut kedatangan pengantin lelaki.
yang ne mak ayah pengantin.yang baju biru 2 mak ayah pengantin lelaki..dan yang kaler purple 2 plak mak ayah pengantin perempuan.gambar ne di ambil selepas nikah..
i lokeeeee sangat bunga dia.bunga tangan yang di gubah dari duit.nanti aku pun nak gak lah macam ne.tapi duit dari rm50 ke atas jewwww..kekekek
yang ne famly pengantin perempuan a.k.a cousin2 aku.comel2 kan semua :))
aku paling suka tengok picture ne.
cari aku kat mana..siapa tak nampak aku yang beso 2 makna nya dia kena tambah kanta mata..lalalala
ok..ne jak lah yang dapat aku kongsikan.semoga pasangan ini bahagia dan kekal selama nya..aminnnnnnnnnnnnn..
jangan lupa doakan kebahagiaan kami juga..hehehehehe 

wassalam

No comments:

Post a Comment

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee