gambar kawin yang lucu :Þ

Penulis : Cik Puan Masa : 8:04 PM Comments : 1 Labels :
assalamualaikum wbt.

hye semua,hari ne aku nak buat korang gelak guling2 sampai terjatuh bijik mata hitam korang kat lantai.kalau da jatuh bijik mata korang tu pandai2 lah pungut balik ya..takut esok2 kamu tak dapat pula baca entry aku lagi..kekekek
hari ne aku nak kongsikan gambar kahwin yang memang agak kelako.aku ulang yewww..kelakoo bukan kelakar.nak blajar cakap semenanjung dulu..hehehe.yewwww setiap orang yang kahwin mesti lah nak amik gambar kan.simpan jadi kenangan untuk anak cucu belek2 nanti.tapi gambar yang aku akan kongsikan ne sesuai lah sang tikus dan sang tokek belek2.maksud aku sesuai di simpan kat dapur atau stor untuk penghalau tikus dan tokek..
tersalah rabah nampak..

eehheemmm..ehemmm..tak sabar kewwww?????

dasar  ngokkk...ssyyuhhhhhhhh p men jauh2.kekekek

senyum tak perlu kata apa2..senyum :))))))))))

eeeuuuuuuu tengah wat apa 2???

oopppssss..oh my god

laaaaaaaa...napa tak pakai??kan free2 orang tengok.

hemmmmm..tu lah  kalau nak shoot 2 buang lah air 2 kat umah dulu.tengok da kena gambar.tak malu lah tuu...

teruk nya perangai..geli gelama tekak aku terus taww..tak sopan lah..
ok lah sampai sini jak lah yang dapat aku kongsikan buat hari ini.esok aku nak ke rumah makcik aku.cousin aku kawin.so nanti kita jumpa lagi di entry aku yang terbaru
bui..bui

1 comment:

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee