MEGA GIVEAWAY BY SYIRA SALLEH & CIKNAD

Penulis : Cik Puan Masa : 9:11 PM Comments : 1 Labels :
assalamualaikum wbt

yeeehhhhhhh...update..update..update blog lagi.lama tak update blog.n0w update bukan sebarang update taw..aku update c0z telah d tag oleh c budak kecik molek.nak taw siapa tag aku???siapa lagi kalau bukan cik Nanard.budak kecik ne mmg suka bagi aku kerja.tapi tak pa keja ne sonang saja.tapi GA ne bukan budak kecik tu yang wat tawww syira&ciknad yang wat GA ne..nak taw siapa mereka2 tu??klik lah link tu laju2 yewwwwww pas 2 followwwww lah sekali..


wowwwwwww...kemain cute lagi kan banner dorang ne kan.so aku da letak banner ne makna nya aku da ikut undang2 GA ne..kekekekeke
seterus nya pic yang aku rasa sesuai untuk GA ne..


aaawwwcccccaaakkkkkkkkkkkk..........
tak lah cantik sangat..tapi tak juga lah hodoh sangat kan..kekekekeke  ≧◡≦  

hadiah2 dia lumayan gak lah.aku try jak ne..kalau tak dapat apa bleh wat lah kan.hadiah tu x penting sangat.yang penting dapat erat kan silaturahim antara blogger..chewwwaahhhhhhhh..
so giliran aku plak nak main tag2 ne..aku nak tag :-



1 comment:

  1. thanks for join sweety!!

    gudluck..ceria je bca post dia! :)

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee