cuti sekolah adalah musim mengawan????

Penulis : Cik Puan Masa : 7:59 PM Comments : 0 Labels :
assalamualaikum wbt..tak jwb dosa..kalau jawab sayang.pinjam ayat orang jap..hehehhe

ewahhhh...ewahhhh..bkan main lagi tajuk entry aku tu kan.terlucah lah pulak...haaa,suka lah 2..suka lah 2.msti ada 2 yang senyum2 beruk bila baca tajuk entry aku.
aku pun tak tau dari mana aku dapat ilham tajuk entry aku kali ne.tapi korang jgn fikir kuning pulak yeewww.tak kuasa aku tadah air liur korang yang meleleh 2.ok nak taw knapa aku kata cuti sekolah ada lah musim mengawan????ooopppppssss....aku tak kata budak skolah cuti n p mengawan..aku tak kata macam 2 taw.so jangan pepandai wat andaian.Xbaik tauuuuuu,nanti ada yang aku gosok2 sesangat otak nya kat batu nisan..aaawwww,jahat nya aku..hehehe
ok kamu tengok pic kat bawah ne..semua akan terungkai..tapi kalau masih ada yang tak faham lagi meh sini aku terajang 11111 kali..nak???
haaaa..ne lah yang d kata kan mengawan.oooppsssss,budak2 bawah umur scroll kat bawah laju2
kahwin..yaaaa cuti sekolah da pun bermula.so mesti ramai yang nek pelamin kan.dannnnnnnnnnnn termasuk lah aku.ehhhhh aku nek pelamin jak amik gambar pas 2 turun balik.kekekeke.ntah bila  lah agak nya aku jadi  sehari yaaaa..aaaiisshhhh aku pulak yang terover,encik nunag aku pun tak ada cakap pun nak kawin..
esok..lusa..tulat dan hari2 yang seterus nya mesti ada yangsampai ke bulan gara2 exaited nak jadi isteri ataw suami orang..owwhhhh encik nunag.aku pun nak rasa kawin juga..eeuuuuuuu,gatal lah aku ne..tapi pas da kawin 2,3 tahun jangan pulak ada yangdari bangunan gara2 sang suami berscandle dengan mak nyonya tukang gaji sebab nya si isteri malas masak.tak mau macam 2 ya..tak mau..tak mau...tak mau lah sangat.
so..sesiapa yang bakal mendirikan masjid di musim cuti sekolah ne.aku doakan semoga segala perancangan majlis korang berjalan dengan lancar seperti yang di rancangkan.yang penting banyak kan mengingatiNYA.yalah manusia hanya merancang tapi Allah yang menentukannya.dan semoga hubungan korang berkekalan bukan setakat ke anak cucu jak taw.yelah mentang2 da ada anak & cucu korang cerai-berai pulak.jangan lah mcm 2.kalau nak tambah anak tu,tambah jak lah..nak tambah isteri pun tambah jak lah..tapi jangan runtuhkan masjid yang korang bina 2..kekeke macam aku berpengalaman plak bab2 kawin ne..kawin pun belummmmm da pandai nasihat2.lantak lah..semua ne outomatik keluar dalam kepala otak aku..
ok lah...aku chawwww dulu.nanti makin aku panjangkan entry ne,makin panjang juga loyar karat aku ne..so sebelum otak aku mengatal baik aku tido..


good nitez all..aku nak tido n nak mimpi kawin2 lah..eeeuuuuuuuuuuu ^_^...bye




No comments:

Post a Comment

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee