pelik..pelik..pelik lah sangat =)

Penulis : Cik Puan Masa : 8:35 PM Comments : 0 Labels :
assalamualaikum..

waduhhh..waduhhhh..lama nya aku cuti dari dunia blogging kan.yaaa hari ne aku kembali pulang..hahahhaha..kembali pulang ke dalam rum blog aku yang sudah lama aku tinggalkan.tapi aku kembali bukan dengan tangan kosong tauuuuu..aku nak kongsikan lagi dengan kamu benda2 yang pelik..ehhhh aku memang suka cari benda2 yang pelik.kenapa???aku pun tak taw kenapa.bagi aku benda2 yang pelik ne boleh buat aku gelak sampai tertongeng-tongeng.yapzzzz...gelak tu awet muda,so jom kita gelak sama2.tapi jangan tiru aksi tertongeng aku tu..nanti terjongengn pulak gigi korang tu..miahahahahha

siapa pernah makan kek angkat gigi??hahahaha..semua angkat gigi tinggi2 macam halimah jongang kan..yalah siapa lah tak pernah makan kek kan.mgkin ada juga lah segelintir manusia2 kat dunia ne yang tak pandai makan kek.siapa yang tak pandai makan kek tu korang memang rugi lah.aku kekadang tak suka juga makan kek yang terlalu banyak krim nya.rasa macam ada trafic jem kat leher aku pula..hahaha

jom layan picture kek kahwin dulu ya.. =)

kek ne sesuai lah sangat buat pengantin kaki botol...hahahha






ne lah impian kek perkahwinan aku nanti..hahahahha

jom layan picture kek baby pulakkkkk :-


aaloolooloo..cute nya kan kek baby ne..rasa sayang pulak nak makan..

kat bawah ne picture kek campur2an :))









haaaa pelik kan...tapi ic kat bawah ne lagi pelik.aku tak payah nak cerita lah kan..kamu buka jak mata lebar2 pas tu tutup mulut ketat2..heheheh

jom layan picture kek yang buat tekak aku tak boleh telan biar pun kamu bagi free..















weeekkkkk..yang last ne bukan kek yaa..aku tersalah uplod lah pulak.rasa macam nak termuntah pulak aku tengok..huhuhuhu
aku chowww dlu..trus muntah cepat2...bye2x 

No comments:

Post a Comment

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee