kalaulah kentut berbau wangi

Penulis : Cik Puan Masa : 7:34 PM Comments : 5 Labels :
assalamualaikum wbt.

hye semua..hari ne tetiba datang pula kerajinan cik maw wat entry gila.ehhh,gila ka entry cik ne??tak lah kan tapi tajuk dia agak tergila sikit lah kan.so siapa pernah kentut angkat bontot tinggi2??kekekek semua angkat bontot..makna nya semua pernah kentut sama ada sengaja ataw tak sengaja kan.siapa yang tak mengaku pernah kentut tu maknanya dia lah manusia paling kuat kentut.ntah2 bau kentut nya serupa dengan bau bangkai beruk kot..sedangkan kucing pun pandai kentut.tak percaya?betul...yang ne fakta dan betul2 terjadi.cuma kentut kucing tak ada lah sound macam gempa bumi tu,tapi bau kentut dia agak  pawwwwwww juga lah serupa bau kepet beruk..opssss...cik cakap jak tapi tak pernah gak cium kepet beruk..haaaaa..jangan gelak nanti d panah petir..
haaaa..mesti anda tertanya-tanya kan apa lah reaksi setiap orang klau kentut kita ne berbau wangi.so ciknak bagi beberapa reaksi yang cik rasa masyukkkk akal sikit..
 kalau lah kentut kita ne berbau wangi mesti tak ada masalah kentut di khalayak ramai kan.
 pas tu tak perlu tahan-tahan kentut sampai juling bijik mata tu..
 kalau terkentut depan boyfrend ka,mak mentua ka tak lah malu-malu nak mengaku.
 dan kemungkinan juga ada yang buat pertandingan kentut paling superb wangi tak pun paling kuat dan mampu mengegarkan dunia.
 kalau terkentut dalam lif mesti menjadi kebangaan..harum semerbak bak kasturi :)).
 dan kalau lah kentut kita ne berbau wangi tentu menjadi salah stu perkara baik yang akan di kenang dek orang bila da mati nanti.
 pas tu kalau kentut atau terkentut di khalayak ramai da tak jadi bahan ketawa lagi.
 dan paling penting kalu kentut kita harum semerbak mesti kita akan rasa bangga sebangga-bangga nya.


ituuuuuu pun kalau lah kentut kita wangi..tapi kalau rasa2 kentut anda bau bangkai dinasour tu tak payah lah sebarkan haruman nya.nanti ada pula yang kena strok.sia2 hiduppppp :P
soooo pas ne siapa rasa2 nak kentut tu keluar lah dari blog ne dlu yewww nanti tak pasal2 tak ada orang nak masuk blog aku lagi..hehehe
chawwww

5 comments:

  1. Wahhh best la entri ni... dan telah di review

    http://www.mialiana.com/2013/11/review-2-kalaulah-kentut-berbau-wangi.html

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum..

    daripada blog kak mia... baca entry kat sini... hehehe ok terbaik. Nice suka baca..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam..
      terima kasih Mselim3 :)

      Delete
  3. I think this is аmong thee most іmpоrtant information for me.

    And i аm glad reading yоur article. But should remark on few general thingѕ, The web site stytle is
    wonderful, thee articles is really great : D. Good job, cheers

    My blog pοst: luxury vacation home rentals minnesota

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee