juadah istimewa sempena raya haji ne (◕‿-)

Penulis : Cik Puan Masa : 9:33 PM Comments : 0 Labels :
assalamualaikum wbt.

▄ ▌ ▐ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▌
▄ ▄ █ █ ▌ █ ░ ♥ ░ ░ DELIVERY OF EID WISHES ░ ♥░ ░ ░ ░ ░▐
▄ ▄ ▌ ▐ █ █ ▌ █ ░ ░ ░ FOR EVERYONE! ░ Happy Feast░ ░ ░ ░ ░ ▐
█ █ █ █ █ █ ▌ █ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▌
▀ (@) ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ (@)(@) ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ (@) ▀ ▘ ♥ ♥ ♥  
ponnn..ponnn..ponnnnnnnnnnnnnn..tumpang lalu lalang yaaa..bagi aku laluan,aku nak ngap,ngapp,ngapppp laju2 kuih muih ne..hehehehhe..Lagak nya aku..ehhhhh binatanag apa 2 LAGAK??tu bahasa pasar sabah bah..(tu lah badan aku gemok jak kan..makan tak pandai kontrol..xpa,xpa..janji aku happy kannn)

ok balik ke topik asal..hari ne kan raya haji..so mesti ada yang buat korban atau akikah..kalau korban kat highway tak pun korban sebab di Tanduk Unta 2 nama nya bukan korban atau akikah ya.tu nama nya TERKORBAN..korbanan semasa raya haji tak sama dengan Terkorban semasa raya haji ya..jadi sesiapa yang buat kenduri kendara tu share2 lah kuih muih kamu tu..


ne jak lah kuih yang kami ada..so kamu kat luar tu cuci jak lah mata pas tu telan liur laju2 ya..Lagi baik kalau kamu jilat skrin Pc korang tu..janji tak kempunan..lalalalalalalalal~ jahat nya aku.kami ada juga buat burasa.(pulut)



ne lah rupa sebenar burasa ne..rasa nya hampir sama juga lah dengan ketupat tapi cara masak dan baju nya saja yang berbeza..ketupat pakai baju yang di buat dari daun kelapa..kalau burasa pula pakai baju yang di buat dari daun pisang.cara makan nya pun sama juga lah..masuk kat dalam mulut pas tu tak payah kunyah terus telan jak..hehehhehe.oooopppssssss terlupa aku mau kasi tau..picture kat atas ne aku amik dari Tok google.tak sempat nak suruh para burasa tu pose tadi..semua dah selamat masuk ke dalam perut manusia2 yang lagak..terutama nya *tettttt* tak bleh aku sebut siapa nanti terkeluar balik pulut tu...
ok..burasa ne di makan dengan ayam masak kunyit..yalah kalau makan burasa tanpa lauk nya tak sempurna flght burasa tu kan..
bah..ni jak lah juadah istimewa kami semasa raya aidil adha ne..tapi sekarang semua da habis di ngapppp tadi..so siapa2 sini ada kuih raya nya lagi di rumah angkat kaki?aku tanya jak..xgak aku mau minta bah..hehehheok lah,,ne jak yang sempat aku kongsikan untuk hari ini.(✿◠‿◠) 
wassalammmmm 

p/s: sesiapa yang balik ke tempat kerja tu berhati2 lah ya semasa memandu tu..

No comments:

Post a Comment

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee