seni mnghias kuku yg menyusahkan

Penulis : Cik Puan Masa : 9:31 AM Comments : 2 Labels :
assalamualaikum..

hye smua....siapa cni suka hias mnghias kuku??cik pandai hias kuku org tapi maw guna gam gajah tuk lekat segala manik n hiasan nya 2..tapi klaw Xbleh trpisah da dgn jari kamu 2 kamu tnggung sndiri lah ya...hahahhaha..
ok ...jom tngok antara jari2 mereka yg pnah cik wat..*aku tipu lah*


haaa...yg ne jari c lyssa...anak jiran cik punya cucu sblah bapa tiri dia punya makcik...dia kata dia suka sangat dsgain kuku dia ne c0z panjang sanagt katanya.bleh korek tlinga m0nyet d0rg..


yg ne plak..nama tuan kuku ne mak Limah...tp bukan hantu mak limah plak r..mak limah ne suka kaler emas.2 lah cik ltak kaler emas ckit kat kuku dia...


haaa....yg ne plak kpunyaan anak pakcik pnoreh getah kg cik..dia ne mmg suka warna warni..bkan stakat lmpu keta jak bleh wat funfair taw...huhuhuhu


haaaa...yg ne plak nama nya c kupu2..bukan plak kupu2 malam r..kupu2 kat jari dia 2 kan bleh trbang p mncari putra kayangan dari longkang blakng rumah dorg..Xpcaya??tnya lah kuku dia...hehehe


last...kuku c sumping bt kuyun(bukan nama sbnar)dia namaw 0rg taw nama nya kunuk nt ada org curi kuku nya kunuk.,so aku hormat kptusan nya..kuku ne cik nama kan kuku karang bin tanduk rusa..haaaaa...cntik kan nama 2..cik ada gak tanya c sumping ne mcm mana maw cebok nt...jwpan nya kamu maw taw apa???maw gak ka kamu taw???maw s?ngat2??dia jawab mcm ne...

"alahhhhh....bkan susah pun..tak payah cebok lah.."

haahahaha....abis lah.kuku jak cntik tp montot berjejentik!!

p/s : jangan hanya cntik d luar tapi buruk d dalam..ehhh..apa cik ckap ne??hahahahha..lu pikiq lah s0ndiri...

2 comments:

  1. kalau dh kuku mcmtu sure tak buat keje kan? takut kuku rosak punye pasal.. kalau stakat colour cukup dh kut :D

    ReplyDelete
  2. hehe..cnfrm lah 2..keja dia dduk bkipas jak duaploh pat jam..:)

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee