Arwah Putih Tetap Di kenang

Penulis : Cik Puan Masa : 10:07 AM Comments : 5 Labels :
Assalamualaikum wbt.

hye..korang sihat?Kemarin cik buat entry pasal si putih cik sakit kan.Lepas cik post entry 2 cik duduk dekat si putih cik smbil sapu2 badan putih.Dalam hati sentiasa doakan putih cepat sembuh dan kuatkan semangat untuk lawan sakit,supaya putih dapat main kejar2,lompat2,guling2 dgn adik dia.Tapi putih tak dapat buat semua 2 lagi sebabputih dah tak ada kat dunia ne lagi ಥ_ಥ
Mama kata putih dah tak ada harapan lagi bila tengok sesak dia tersekat2.Tapi cik tak percaya.Berapa minit lepas tu cik tengok putih bernafas semakin perlahan.Cik mainkan Yaasin kat handphone Lama kelamaan nafas putih semakin slow.Allah maha berkuasa dan maha penyayang.Putih pun makhluk ciptaanNYA juga.Putih menghembuskan nafas depan mata cik dengan tenang sangat2.Air mata cik time 2 jangan tanya lah..
Bila cik amik adik dia letak kat tepi putih.Adik dia jilat2 lepas tu baring kat perut putih.Cik yakin adik dia tahu yang putih dah tak bernyawa lagi.Dah tu cik pun tanam putih kat belakang rumah kami.Sampai sekarang cik masih terbayang2 kan putih bermain,melompat,tido kat atas perut cik.Cik rindukan putih sangat2.Tapi apa bleh buat dia telah pergi buat selamanya.Dan sekarang hanya gambar tempat cik melepaskan rindu ๏̯̃๏
pic ne cik amik time putih tido dengan cik.Time cik baring2 kat sofa dia pun ikut tido tepi cik biar pun sempit..
hhuurrrrmmmmmmmmmmm...rindu sangat nak pelok2 putih!
Santai bersama cik..huhuhuh

Cik rasa cik telah kehilangan sorang anak yg sangat2 cik sayang.Semoga Allah temukan cik dengan putih di akhirat nanti..


5 comments:

  1. sabar3..hehehe
    yan ada kah kucing cumil tmpak kamu..bg2 bah aku.sunyi da aku ne teda kawan T_T

    ReplyDelete
  2. Sabar ye?maaf sy bru bace post ni..sy pun bru kehilangan ank yg sy syg..sedih gler :(

    ReplyDelete
  3. comelnye... sedih kan kehilangan kucing kesygn...so sekrg cik ada bela kucing lg x?

    ReplyDelete
  4. @Deqla Manjewkat sini tak de..sume kucing cik kat kg atas jagaan mama..hahah..skunk ne cik msih dok ngn famly husb so ta brani lah nak bawa kucing dok umah ne...In Shaa Allah bile ade umah sendiri,benda pertame cik bawe masuk kat umah tu adalah kucinggg...yeyyyyy...hihihi

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee