Tinggal Ibu Lumpuh Di Hotel Bajet

Penulis : Cik Puan Masa : 7:01 AM Comments : 2 Labels :
Assalamualaikum wbt.

Hari ne kita di kejutkan dengan 1 rakaman video yang di muat naik ke laman You tube.Mungkin ada lagi yang belum tengok video ne kan.So aku nak kongsikan.Bukan nak korang maki2 ft kutuk2 anak dia.Tapi aku nak kita sama2 jadikan pengajaran dan doakan semoga kita di jauhi daripada perkara2 yang boleh menitiskan air mata ibu kita.Jangan sesekali menjatuhkan hukuman pada perkara yang belum ada kepastian.Allah tu maha mengetahui so doakan saja yg terbaik untuk nenek ne.


Mengalir juga air mata aku tengok video ne.Nasib ada insan2 yang sudi menolong.Semoga nenek ne sentiasa tabah dalam mengharungi segala cabaran.Allah sayangkan nenek tu lah dia uji nenek.Tapi percayalah di sebalik kepahitan mesti ada kemanisannya juga.Hanya doa yang mampu di titipkan buat nenek ne. (╥﹏╥)

P/s : For my beloved mummy.I love love love love u more!!!!

2 comments:

  1. macam mana dieorg tergamak lakukan semua ni ek....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah maha mgtahui..myB ada sbb anak dia buat mcm tu.tak pa doakan shaja yg terbaik untuk nenek ne ok^^

      Delete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee