Vanila Coklat

Penulis : Cik Puan Masa : 8:02 AM Comments : 0 Labels :

Assalamualaikum wbt..


Hye..aku memang suka buat cerita yang dah lapuk kan.Tapi aku nak kongsikan juga dengak korang.Yelah tak semua kan dah tengok cerita ne.Dan untuk pengetahuan korang semalam aku tido sampai jam4 sebab nak menghabiskan cerita ne.Aku tengok kat youtube jew.
Story ne memang best juga lah.*kalau tak best takkan lah aku tengok sampai habis kan*So siapa yang belum tengok drama ne korang tengok jak lah dari youtube.Mengisahkan tentang famly,rakan,student dan cinta.Jalan cerita memang aku suka sangat tapi tak mantop r.Cerita dia sebijik macam cerita adamaya.Tapi boleh buat aku meleleh air mata juga...kekekkekke
Part2 romentic dia membuatkan aku teringat kat encik Nunang aku..huhuhuhu*haiyak apalah aku ne*Lagu dia pun aku suka...suka..suka sangat2 suka...
okai...sesiapa yang belum tengok drama ne korang khatam lah kat youtube tu.Just 13 episode jak pun...
Wassalam

No comments:

Post a Comment

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee