Iklan Ajinomoto

Penulis : Cik Puan Masa : 9:06 AM Comments : 17 Labels :

Salam jumaat penghulu segala hari..
Apa yang cik reka kat atas tu hanya lah gurauan semata.Ne akibat terpengaruh dengan iklan Ajinomoto kat tv3 tu lah..kahkahkah..
Bagi sesiapa yang tak tahu lagi masakan goreng boleh tambah ajinomoto..sila lah cuba yae makcik-makcik sekalian.Tapi jangan buat-buat terkejut pulak..hihihi...
Sekian harap maklum :P



17 comments:

  1. tak guna ajinomoto ler...

    ReplyDelete
  2. org lagi kalau boleh tak nak letak aji. tak elok hehe

    ReplyDelete
  3. cap cap cap cap ajinomoto...

    ReplyDelete
  4. huhu, kawan kta xelok mkn aji..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu...tapi skrg bende tu wajib ada kat masakan cik.kalau tak kompom husb bebel bebel..kikikiki

      Delete
  5. Akak tak guna ajinomoto dalam setiap masakan akak cik puan.. mak kita dulu2 masak pun tak letak.. tetapi tetap sedapkan :)

    ReplyDelete
  6. Yapzzzz...masakan mak lah kate kan..ape2 pon sume sedap..hihihi

    ReplyDelete
  7. Punyalah nak suruh org guna ajinomoto sampai iklan macam tu sekali ye...

    ReplyDelete
  8. pstttt..nak bisik jap..tao tak?masakan goreng boleh tambah ajinomoto..haaaa

    ReplyDelete
  9. ingt pak aji mana ntah hahaha :D
    aji ni tambah uban kite rasanya =.=

    ReplyDelete
  10. hahaaa..
    kelakar la iklan tu..adoii

    ReplyDelete
  11. Kau yakin... Hahahaha
    jadi trend dah skg...

    ReplyDelete
  12. hahaahaha.. =D Zara dtg ziarah sni.. =D

    ReplyDelete
  13. Dah lama sangat dah tak naik aji nomoto kat rumah ni...
    Cuma gula maggi cukup rasa jer...

    ReplyDelete
  14. OKje tak pakai ajinomoto cik tapi kiub knor tu pakai jugaklah hehe....lebih kurang jugak ek hehe

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee