Julai...oh...Julai

Penulis : Cik Puan Masa : 6:30 AM Comments : 0 Labels :
Salam 9Ramadhan..Alhamdulillah,masih berpuasa mak enon hari ne.Harap-harap cuti posa mak enon untuk tahun ne di bekukan lah...mihmihmih
Dah lama mak enon tak soseh-soseh tang hencik abam shayang buah hati pengarang jantung beta tu dalam blog picisan ne.Memandangkan bulan ne dah masuk bulan Julai.Jadi, ermaksud............umur hencik abam shayang cik bakal beralih ke satu angka lagi.Yeeyyyyyy!10hari lagi beb.
Tapi....mak enon sebenr nya runshing lah.Tak tahu nak kasi apa kat beliau.Nak kasi kek,TAHUN LALU beliau dah tanak tiup lilin.Dah tua kateeeee nye,malaihhh dah nak tiup-tiup lilin.Sama lah...cik pon malaih nak tiup lilin dah.Nak bukak hadiah jae tahun ne...kikikikiki
Kut-kut nak kasi apa yae???Orang laki ne susah sangat nak cari hadiah dia.Nak kasi dompet...dompet yang berapa tahun lalu mak enon kasi dia belom guna lagi.Alasan..dompet dia masih boleh pakai.Apa?nak kasi baju??jangan harap lah yae.Hencik abam mak enon tu agak cerewet sikit banget kalau bab-bab pakaian ne.Tingggggggg....katingggggggg....tetiba muncul idea..
Nak kasi kasut lah..Memandangkan kasut sukan beliau dah tertanggal kulit,dan dah takda rupa kasut pon mak enon tengok.Tapi nak kasi kasut yang tak dak gigi..Amacam?korang rasa ok tak?Boleh buat hencik abam mak enon menangis terharu tak?mihmihmih
Tapi....macam mana nak kasi suprise ne?mak enon ne bukan lah sorang wanita yang romentis,yang suka buat suprise-suprise ne.Dah lah dok serumah..dok sebilik..Kat mana lah nak sembunyikan benda tu?Hahh?letak dalam lubang hidong cik?ok..idea yang sangat bagus...hahahahhha...okbai

No comments:

Post a Comment

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee