Cerita Merapu Di Hari Rabu :P

Penulis : Cik Puan Masa : 9:32 AM Comments : 15 Labels :
Assalamualaikum wbt.

Good morning ebrybadi..Upssssssss jangan lupa ucap Alhamdulillah dulu sebab masih di beri kesempatan untuk bernafas di muka bumi Allah ne :)
Hari ne awal sikit cik bangun siapkan bekal encik husb.Alahhh ayam masak kicap+ikan goreng+sambal je pon.Tak perlu lah cik nak tempek gambo tu kat sini nanti muak pulak korang tengok kan asyik2 ayam masak kicap jea kannnnn (yelahhhh tu je lah cik tahu masak,nak buat macam mana lagik kan) :D
Ini Kek apaaaa murid2?? Ini kek lapis. Ini Kek lapis siapa???Ini kek lapis cik...ehhehhhh...salah...ini kek lapis SIL cik.huahuahuaaaaa...Mana lah cik reti buat benda kalerpul macam ne.Cik cuma tahu makan jea..Yeyyyyyy tepuk tangannnnnn :D

Ini apa murid2???Ini pisang goreng..Siapa suka makan pisang goreng???monyet.hahahhaaa bertuah punya anak2 murid.Dah semakin bijok menjawab..kekekkekee.
Ok ne jea lah cik reti buat..Pisang goreng a.k.a Goreng pisang...Brekpes untuk pagi ne sebab MIL cik tak da,so cik ambil peluang menyemakkan dapur..huahuahuaaa :D

Ada sesiapa baca metro tak hari ne??Siapa ada tonton sepak bola semalam memang faham lah apa maksud metro tu...hahahaaaaaaaaaa..
Okaiiii murid2,tu jea lah laporan cik hari ne...good bai,mak lebai...kohkohkohhhh

Nota Jari Kaki : Hari ne mood tak baik bila dapat keputusan yang sangat mengecewakan.Nanti2 lah cik cerita..sobssssobssss~ :'(

15 comments:

  1. sedap nampaknya cake lapis tu... cik.. kenapa sedih? jangan ler sedih...ceciter sikit?

    ReplyDelete
  2. Ya Allah , terliur laa pulak tengok kek lapis tuu. Hehehe ...

    ReplyDelete
  3. pisang gorengggggg.... i likeeeee...hamboihhh monyet mkn pisang goreng..dah demand monyet skng..kahkah...

    ReplyDelete
  4. tak baik? pasal pregnancy ker dear?

    takpe,maybe rejeki dilain kali

    ReplyDelete
  5. @Deqla Manjewaah lah dear...moyet dah semakin bijokkk...ahhahahaa

    ReplyDelete
  6. @cikjiNanti cik storymory..kongsi kat korang ek :)

    ReplyDelete
  7. anta kek lapis tu sikit kat liya boleh... ngidam ni hehehe...

    cik kecewa nape lak nie... tk mau le keciwe2 nie... :)

    ReplyDelete
  8. (✿◠‿◠) salam singgah di mlm hari hehheee

    ReplyDelete
  9. wah kek lapis tu nampak sedap....tak pasal2 glamer pulak kucing tu ha.....

    ReplyDelete
  10. kek lapis? hurm...ain tak penah lagi belajar macam mana nak buat..dulu time duk sarawak jual mahal sangat nak belajar...hamek kau...padan muka sendiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhhhh....2lah mama alia..rajin sangat kan..
      Kekekekeke...kalau tak..boleh jugak ajar cik buat kek lapis sarawak
      .

      Delete
  11. Haha...OKje pun suka gak masak ayam kicap tu...hehe sebab senang nak masak...tak yah le kita nak berlama lama kat dapur tu hehe

    Terer menggoreng pisang! huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhhh....tak berlama kannn..suke sangat hayattttt tu...hohohooh

      Terer sebab pakai tepungsssss khas...huahuahuaaa

      Delete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee