wordless wednesday || Nasihat

Penulis : Cik Puan Masa : 4:51 PM Comments : 15 Labels :
Assalamualaikum wbt.


Photo: share laju2 okey (^_~)

Nota Jari Kaki : Sekadar renungan bersama :)

15 comments:

  1. betul..setuju...memang ada jer jenis2 manusia yang macam ni...

    ReplyDelete
  2. Rupanya jubah dia koyak lagi besau yeh!..... Hehe
    Persoalannya nape pak Arab jadi pilihan? Tolong jawab Cik!

    ReplyDelete
  3. mmg ada...sebaiknya kita tgk kelemahan diri kita sblm menilai menunding ke arah org lain

    ReplyDelete
  4. sebab tu ada pepatah

    kuman di seberang nampak, gajah depan mata tak nampak...

    ReplyDelete
  5. mcm tuh laaa kan manusia?? tak kata kat orang lain. kadang2 kita sendri pun mcm tuh jugak. huhuhuhu sedang cuba perbaiki diri jadi lebih baik

    ReplyDelete
  6. betul3... x dpt disangkal lagi... huhu....

    ReplyDelete
  7. Rasa mcm dak komen......
    tak Baca lagilah nI Cik gamaknya

    ReplyDelete
  8. @hainom OKjentah knape...sebab bukan cik yang lukis cartoon ne kut,...hahahhaa :D

    ReplyDelete
  9. @Sue PeLikyeahhhhh...sesame kite memperbaiki diriiiiiiiii...

    ReplyDelete
  10. Setuju! Sama2 la kita muhasabah diri :)

    ReplyDelete
  11. setuju.... jaga dan pandang diri kita sendiri dulu...sebelum kita tgk org lain.

    ReplyDelete
  12. kebanyakannya memang selalu macam ni kan cik..?=)

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee