Eyang Subur

Penulis : Cik Puan Masa : 8:39 AM Comments : 6 Labels :
Assalamualaikum wbt :)



Dua hari cik tak berentry bersebab oke!Sebab nya cik bizi menonton youtube tentang eyang subur.Mungkin ada yang tak kenal lagi dengan beliau.Meh cik perkenalkan ek siapa sebenar nya Eyang Subur ne.
Eyang subur berasal dari Jakarta,Indonesia.Salah satu sebab cik follow cerita beliau sebab beliau mempunyai 7orang isteri!cik ulang lagi ek..7ORANG ISTERI!Bukan 7kali kawen dan cerai ek,tapi 7orang isteri dalam satu masa.tapi ada yang kata eyang subur ne ada 8 @ 9 isteri.Cik tak pasti lah sebab yang dua orang isteri beliau tak da pulak dalam gambar dan video yang cik tonton tu.



Ne lah para isteri-isteri eyang subur.Sehati jae kan semua,pakai baju kaler sama,rantai sama.Dan menurut sumber,ada di antara isteri-isteri eyang subur ne adalah ADIK BERADIK KANDUNG.Allah!apa nak jadi lah.Ntah hukum mana yang membolehkan lelaki islam kawen dari 4 orang wanita.Dah tu tinggal dalam satu rumah..Mesti korang rasa pelikssss kan.



Ne lah teratak Eyang subur.Nampak macam biasa2 jae kan,tapi sangat mewah.Nak tahu kenapa?nanti korang tengok gambar kat bawah ne.Menurut sumber lagi lebih kurang 36orang tinggal dalam rumah ne termasuk isteri2,anak-anak,menantu-menantu,cucu-cucu,mentua-mentua,ipar-ipar dannnnnn orang gaji beliau.Bini dah 7orang,masih perlu khidmat orang gaji pulokkk yae.Nak jaga kulit kut takut kasar sangat..hihihi



Hahhhhh,ne lah yang cik katakan mewah tu!Mengumpul barangan kristal adalah salah satu hobi eyang subur.Kesemua kristal-kristal ne mahal-mahal belako.Cik pon tak mampu nak beli rasa nya.Mahal neeee.Yang pelik nya,menurut sumber,eyang subur ne tak da keja.Cuma dukun jae pon.Cik rasa kompius ne.Tapi tak tahu lah kan cik cuma tonton jae kisah-kisah beliau kat youtube.Tak pasti kesahsihan nya.Waullahualam lah kan.



Mewah sangat kan??Cik tak nak lah cerita panjang sangat.Korang simpulkan lah sendiri yae,takut nanti jadi fitnah pulak.Kalau korang nak tahu berit-aberita terbaru pasal eyang subur ne korang search jae kat youtube confom banyak yang keluar.Dan berita terbaru,eyang sudah menceraikan 4orang isteri nya dan salah satu isteri eyang subur tak nak pindah dari rumah beliau walaupon mak bapa exwife eyang dah nanges2 suruh balik ke pangkuat mereka.Exwife eyang nak tinggal kat situ jugak..Hemmmmmmmm,tak takut fitnah pulak kan exwife eyang tu.Dah cerai tapi masih nak tinggal serumah.Exwife eyang kata,kat rumah tu dia rasa nyaman sangat..hewhewhewwww.Ce korang komen sikit pasal ne.Cik masih follow cerita ne,masih korek2 cerita yang selanjutnya.Banyak sumber tapi tak tahu mana yang sahih.okbai

Nota Jari Kaki : Cik rasa pelik jugak kekadang.Tapi hanya Allah jae yang tahu kan cerita sebenar eyang subur ne..


6 comments:

  1. ehh dia ni agama apa?? kawen dah la 7 .. bini2 pun ada yg adik bradik..alahaii.. padanlah nama eyang subur...mmg subur betol nih..bini ramai...kohkohkohkoh...

    ReplyDelete
  2. Memnag subur betul....isteri dia pun come come belaka tu...
    Indonesia ni dari segi hukum hakam agama ni kekadang cukup merisaukan...... Bukan Islam kot Cik....

    ReplyDelete
  3. @Deqla ManjewIslam..tapi tak tahu lah islam acenne...Waulahualam lah dear..

    ReplyDelete
  4. @hainom OKjehahahhaa...subur sesangat tu sis..kohkohkoh
    Islam jugak die ne sis..tapi tu lah mungkin agamae die terpesong..

    ReplyDelete
  5. wahhh...mcm mana lah kawen sampai 7 orang tu..siap duduk serumah pulak tu

    ReplyDelete
  6. hamboi,sampai 7 isteri,macam tak percaya aje,manusia zaman sekarang...heran,

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee