Hidung Baru Tumbuh Di Dahi

Penulis : Cik Puan Masa : 10:03 AM Comments : 13 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

Salam jumaat semuaaaa..Hari ne cik balik kampung.So sebelum balik cik nak share satu berita yang pelikssssss tapi benar yewwwww..

Hidung Baru Tumbuh Atas Dahi

Ehemmmmmehemmmmm...ne bukan editor ea.Gambar ne bukan menggunakan ihsan photoshop ataupon mana2 editor yang tengah hangat di pasaran.Yang ne berita betol dan sahih.Cik pon ada baca kat newspaper metro semalam.Menurut berita yg cik baca semalam,Xiaolan ne mengalami kecacatan hidung akibat kemalangan.Dan doktor yang merawat Xiaolan Gagal merawat hidung nya.
Doktor tidak mempunyai pilihan lain tetapi terpaksa menjalankan prosedur yang membolehkan hidung barunya tumbuh di dahi bagi menggantikan hidung asalnya.Hidung itu direka dengan menanam tisu kulit ke dahi Xiaolian.

Nota Jari Kaki : Sekarang macam-macam boleh buat.Janji manyakkkk duwwwiiitttttt kan..kan..kannnnn  


13 comments:

  1. macam2 skang ni, benda yg xtercapai akal pon bleh berlaku...

    ReplyDelete
  2. Tulah pasal kesian diakan ada ke letak kat situ hidung tu..... lepas tu duk terangkat kat atas pulak tu....

    ReplyDelete
  3. alahaii.. mcm2... kesian jugak kat dia.. hidong dah lain rupa dari hidong org lain.. hrp dia tabah melaluinya.. dan takde la org nak sisihkan dia kan..

    ReplyDelete
  4. @Nyuetu lah...mcm jae boleh jadi janji banyak duit..

    ReplyDelete
  5. @hainom OKjekat situ jae susai kot sis...kalau kat kaki takut nanti patah pulak tertendang bende keras ke..terhimpit ke mase tido..hihih

    ReplyDelete
  6. @Deqla Manjewmesti ade lah tu yg sisihkan..cume die tak ksh lah janji apat kembalikan hidung die..

    ReplyDelete
  7. kalau ye pun ejas la sikit ye dok...idok le mendongak je gaya idongnya.

    ReplyDelete
  8. ada baca kisah ni. kesian betol :(.

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee