gambar kawin yang lucu :Þ

Penulis : Cik Puan Masa : 8:04 PM Comments : 1 Labels :
assalamualaikum wbt.

hye semua,hari ne aku nak buat korang gelak guling2 sampai terjatuh bijik mata hitam korang kat lantai.kalau da jatuh bijik mata korang tu pandai2 lah pungut balik ya..takut esok2 kamu tak dapat pula baca entry aku lagi..kekekek
hari ne aku nak kongsikan gambar kahwin yang memang agak kelako.aku ulang yewww..kelakoo bukan kelakar.nak blajar cakap semenanjung dulu..hehehe.yewwww setiap orang yang kahwin mesti lah nak amik gambar kan.simpan jadi kenangan untuk anak cucu belek2 nanti.tapi gambar yang aku akan kongsikan ne sesuai lah sang tikus dan sang tokek belek2.maksud aku sesuai di simpan kat dapur atau stor untuk penghalau tikus dan tokek..
tersalah rabah nampak..

eehheemmm..ehemmm..tak sabar kewwww?????

dasar  ngokkk...ssyyuhhhhhhhh p men jauh2.kekekek

senyum tak perlu kata apa2..senyum :))))))))))

eeeuuuuuuu tengah wat apa 2???

oopppssss..oh my god

laaaaaaaa...napa tak pakai??kan free2 orang tengok.

hemmmmm..tu lah  kalau nak shoot 2 buang lah air 2 kat umah dulu.tengok da kena gambar.tak malu lah tuu...

teruk nya perangai..geli gelama tekak aku terus taww..tak sopan lah..
ok lah sampai sini jak lah yang dapat aku kongsikan buat hari ini.esok aku nak ke rumah makcik aku.cousin aku kawin.so nanti kita jumpa lagi di entry aku yang terbaru
bui..bui

cuti sekolah adalah musim mengawan????

Penulis : Cik Puan Masa : 7:59 PM Comments : 0 Labels :
assalamualaikum wbt..tak jwb dosa..kalau jawab sayang.pinjam ayat orang jap..hehehhe

ewahhhh...ewahhhh..bkan main lagi tajuk entry aku tu kan.terlucah lah pulak...haaa,suka lah 2..suka lah 2.msti ada 2 yang senyum2 beruk bila baca tajuk entry aku.
aku pun tak tau dari mana aku dapat ilham tajuk entry aku kali ne.tapi korang jgn fikir kuning pulak yeewww.tak kuasa aku tadah air liur korang yang meleleh 2.ok nak taw knapa aku kata cuti sekolah ada lah musim mengawan????ooopppppssss....aku tak kata budak skolah cuti n p mengawan..aku tak kata macam 2 taw.so jangan pepandai wat andaian.Xbaik tauuuuuu,nanti ada yang aku gosok2 sesangat otak nya kat batu nisan..aaawwww,jahat nya aku..hehehe
ok kamu tengok pic kat bawah ne..semua akan terungkai..tapi kalau masih ada yang tak faham lagi meh sini aku terajang 11111 kali..nak???
haaaa..ne lah yang d kata kan mengawan.oooppsssss,budak2 bawah umur scroll kat bawah laju2
kahwin..yaaaa cuti sekolah da pun bermula.so mesti ramai yang nek pelamin kan.dannnnnnnnnnnn termasuk lah aku.ehhhhh aku nek pelamin jak amik gambar pas 2 turun balik.kekekeke.ntah bila  lah agak nya aku jadi  sehari yaaaa..aaaiisshhhh aku pulak yang terover,encik nunag aku pun tak ada cakap pun nak kawin..
esok..lusa..tulat dan hari2 yang seterus nya mesti ada yangsampai ke bulan gara2 exaited nak jadi isteri ataw suami orang..owwhhhh encik nunag.aku pun nak rasa kawin juga..eeuuuuuuu,gatal lah aku ne..tapi pas da kawin 2,3 tahun jangan pulak ada yangdari bangunan gara2 sang suami berscandle dengan mak nyonya tukang gaji sebab nya si isteri malas masak.tak mau macam 2 ya..tak mau..tak mau...tak mau lah sangat.
so..sesiapa yang bakal mendirikan masjid di musim cuti sekolah ne.aku doakan semoga segala perancangan majlis korang berjalan dengan lancar seperti yang di rancangkan.yang penting banyak kan mengingatiNYA.yalah manusia hanya merancang tapi Allah yang menentukannya.dan semoga hubungan korang berkekalan bukan setakat ke anak cucu jak taw.yelah mentang2 da ada anak & cucu korang cerai-berai pulak.jangan lah mcm 2.kalau nak tambah anak tu,tambah jak lah..nak tambah isteri pun tambah jak lah..tapi jangan runtuhkan masjid yang korang bina 2..kekeke macam aku berpengalaman plak bab2 kawin ne..kawin pun belummmmm da pandai nasihat2.lantak lah..semua ne outomatik keluar dalam kepala otak aku..
ok lah...aku chawwww dulu.nanti makin aku panjangkan entry ne,makin panjang juga loyar karat aku ne..so sebelum otak aku mengatal baik aku tido..


good nitez all..aku nak tido n nak mimpi kawin2 lah..eeeuuuuuuuuuuu ^_^...bye




kalaulah kentut berbau wangi

Penulis : Cik Puan Masa : 7:34 PM Comments : 5 Labels :
assalamualaikum wbt.

hye semua..hari ne tetiba datang pula kerajinan cik maw wat entry gila.ehhh,gila ka entry cik ne??tak lah kan tapi tajuk dia agak tergila sikit lah kan.so siapa pernah kentut angkat bontot tinggi2??kekekek semua angkat bontot..makna nya semua pernah kentut sama ada sengaja ataw tak sengaja kan.siapa yang tak mengaku pernah kentut tu maknanya dia lah manusia paling kuat kentut.ntah2 bau kentut nya serupa dengan bau bangkai beruk kot..sedangkan kucing pun pandai kentut.tak percaya?betul...yang ne fakta dan betul2 terjadi.cuma kentut kucing tak ada lah sound macam gempa bumi tu,tapi bau kentut dia agak  pawwwwwww juga lah serupa bau kepet beruk..opssss...cik cakap jak tapi tak pernah gak cium kepet beruk..haaaaa..jangan gelak nanti d panah petir..
haaaa..mesti anda tertanya-tanya kan apa lah reaksi setiap orang klau kentut kita ne berbau wangi.so ciknak bagi beberapa reaksi yang cik rasa masyukkkk akal sikit..
 kalau lah kentut kita ne berbau wangi mesti tak ada masalah kentut di khalayak ramai kan.
 pas tu tak perlu tahan-tahan kentut sampai juling bijik mata tu..
 kalau terkentut depan boyfrend ka,mak mentua ka tak lah malu-malu nak mengaku.
 dan kemungkinan juga ada yang buat pertandingan kentut paling superb wangi tak pun paling kuat dan mampu mengegarkan dunia.
 kalau terkentut dalam lif mesti menjadi kebangaan..harum semerbak bak kasturi :)).
 dan kalau lah kentut kita ne berbau wangi tentu menjadi salah stu perkara baik yang akan di kenang dek orang bila da mati nanti.
 pas tu kalau kentut atau terkentut di khalayak ramai da tak jadi bahan ketawa lagi.
 dan paling penting kalu kentut kita harum semerbak mesti kita akan rasa bangga sebangga-bangga nya.


ituuuuuu pun kalau lah kentut kita wangi..tapi kalau rasa2 kentut anda bau bangkai dinasour tu tak payah lah sebarkan haruman nya.nanti ada pula yang kena strok.sia2 hiduppppp :P
soooo pas ne siapa rasa2 nak kentut tu keluar lah dari blog ne dlu yewww nanti tak pasal2 tak ada orang nak masuk blog aku lagi..hehehe
chawwww

candid time contest :)

Penulis : Cik Puan Masa : 6:49 PM Comments : 2 Labels :
assalamualaikum wbt

 hye semua,tadi cik godek2 blog orang terjumpa plak 1 contest yang hadiah nya mmg meletopppp deeebooommmm lah sangat.so cik pun nak menjoinkan diri lah..mana taw kot-kot cik dapat angry bird tak pun camera lomo tu kan..kekekekeke.
haaaa...nmpak tak banner purple kat atas tu??sama kaler dgn blog aku kan..mcm kontest ne aku yang punya plak..kekekeke.
so pic candid yang aku rasa sesuai untuk contest ne

jom lihat hadiah2 deeebboommm bagi pemenang2 yang bertuah..
1st place
2nd place

3rd place
+
dan 5 pemenang saguhati akan di berikan topup RM10

so sesiapa yang ingin menjoinkan diri bleh lah klik Muna Rahimah contest.tapi sebelum join tu jangan lupa baca syarat2 nya dulu ya..nt kluar tajuk plak..hehehe
ok now nak tag :-
cik purple
shekyn


byeee

MEGA GIVEAWAY BY SYIRA SALLEH & CIKNAD

Penulis : Cik Puan Masa : 9:11 PM Comments : 1 Labels :
assalamualaikum wbt

yeeehhhhhhh...update..update..update blog lagi.lama tak update blog.n0w update bukan sebarang update taw..aku update c0z telah d tag oleh c budak kecik molek.nak taw siapa tag aku???siapa lagi kalau bukan cik Nanard.budak kecik ne mmg suka bagi aku kerja.tapi tak pa keja ne sonang saja.tapi GA ne bukan budak kecik tu yang wat tawww syira&ciknad yang wat GA ne..nak taw siapa mereka2 tu??klik lah link tu laju2 yewwwwww pas 2 followwwww lah sekali..


wowwwwwww...kemain cute lagi kan banner dorang ne kan.so aku da letak banner ne makna nya aku da ikut undang2 GA ne..kekekekeke
seterus nya pic yang aku rasa sesuai untuk GA ne..


aaawwwcccccaaakkkkkkkkkkkk..........
tak lah cantik sangat..tapi tak juga lah hodoh sangat kan..kekekekeke  ≧◡≦  

hadiah2 dia lumayan gak lah.aku try jak ne..kalau tak dapat apa bleh wat lah kan.hadiah tu x penting sangat.yang penting dapat erat kan silaturahim antara blogger..chewwwaahhhhhhhh..
so giliran aku plak nak main tag2 ne..aku nak tag :-



juadah istimewa sempena raya haji ne (◕‿-)

Penulis : Cik Puan Masa : 9:33 PM Comments : 0 Labels :
assalamualaikum wbt.

▄ ▌ ▐ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▌
▄ ▄ █ █ ▌ █ ░ ♥ ░ ░ DELIVERY OF EID WISHES ░ ♥░ ░ ░ ░ ░▐
▄ ▄ ▌ ▐ █ █ ▌ █ ░ ░ ░ FOR EVERYONE! ░ Happy Feast░ ░ ░ ░ ░ ▐
█ █ █ █ █ █ ▌ █ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▌
▀ (@) ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ (@)(@) ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ ▀ (@) ▀ ▘ ♥ ♥ ♥  
ponnn..ponnn..ponnnnnnnnnnnnnn..tumpang lalu lalang yaaa..bagi aku laluan,aku nak ngap,ngapp,ngapppp laju2 kuih muih ne..hehehehhe..Lagak nya aku..ehhhhh binatanag apa 2 LAGAK??tu bahasa pasar sabah bah..(tu lah badan aku gemok jak kan..makan tak pandai kontrol..xpa,xpa..janji aku happy kannn)

ok balik ke topik asal..hari ne kan raya haji..so mesti ada yang buat korban atau akikah..kalau korban kat highway tak pun korban sebab di Tanduk Unta 2 nama nya bukan korban atau akikah ya.tu nama nya TERKORBAN..korbanan semasa raya haji tak sama dengan Terkorban semasa raya haji ya..jadi sesiapa yang buat kenduri kendara tu share2 lah kuih muih kamu tu..


ne jak lah kuih yang kami ada..so kamu kat luar tu cuci jak lah mata pas tu telan liur laju2 ya..Lagi baik kalau kamu jilat skrin Pc korang tu..janji tak kempunan..lalalalalalalalal~ jahat nya aku.kami ada juga buat burasa.(pulut)



ne lah rupa sebenar burasa ne..rasa nya hampir sama juga lah dengan ketupat tapi cara masak dan baju nya saja yang berbeza..ketupat pakai baju yang di buat dari daun kelapa..kalau burasa pula pakai baju yang di buat dari daun pisang.cara makan nya pun sama juga lah..masuk kat dalam mulut pas tu tak payah kunyah terus telan jak..hehehhehe.oooopppssssss terlupa aku mau kasi tau..picture kat atas ne aku amik dari Tok google.tak sempat nak suruh para burasa tu pose tadi..semua dah selamat masuk ke dalam perut manusia2 yang lagak..terutama nya *tettttt* tak bleh aku sebut siapa nanti terkeluar balik pulut tu...
ok..burasa ne di makan dengan ayam masak kunyit..yalah kalau makan burasa tanpa lauk nya tak sempurna flght burasa tu kan..
bah..ni jak lah juadah istimewa kami semasa raya aidil adha ne..tapi sekarang semua da habis di ngapppp tadi..so siapa2 sini ada kuih raya nya lagi di rumah angkat kaki?aku tanya jak..xgak aku mau minta bah..hehehheok lah,,ne jak yang sempat aku kongsikan untuk hari ini.(✿◠‿◠) 
wassalammmmm 

p/s: sesiapa yang balik ke tempat kerja tu berhati2 lah ya semasa memandu tu..

selamat hari raya aidil adha :))

Penulis : Cik Puan Masa : 10:51 PM Comments : 0 Labels :
assalamualaikum wbt 



salam jumaat semua..sihat ka hari ne??yaaa..mesti ada yang sihat dan ada juga yang sakit..sesiapa yang pening2 tu cepat2 korek hidung lepas tu jilat jari laju..hehehhe tak da lah aku gurau jak ok ASCII Smiley

hari ne aku tak mau lah cakap banyak yaa..memandangkan mud tengah mengantuk sekarang ne..aku nak ucapkan selamat menyambut hari raya aidil adha buat semua warga malaysia.sesiapa yang balik kampung tu berhati2 lah di jalan raya..nanti plan mau korban unta ka,kambing ka sekali tengok kamu plak yang terkorban..huhuhuhu tak mau macam tu ya ASCII Emoticon
semua tu mampu di elakkan kalau kamu berhati2 semasa memandu..(pesanan ringkas ini di tajah free dari hati aku yang ikhlas..hehehhee)
ok yaaaaa..kalu makan kuih tu jangan sampai tercekik tau,ingat2 juga lah duniawi..kekekeke..
buat student yang bakal menduduki SPM tu,raya..raya juga..sambil makan kuih tu buka2 juga lah buku ya adik2 :D

wassalam
 
Designed by NurAlja Lee