Isteri Kedua Husband Cik

Penulis : Cik Puan Masa : 8:15 PM Comments : 16 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

Hamikkkkk koooo..amcm tajuk entry cik hari ne.Ada hot tak??hahahhaha
Hari ne cik berpuasa.Alahhhhh tak lama lagi bulan Ramdhan kan,jadi nak qada puasa cik yang tak habis tu.Dan hari ne datang pulak kerajinan tahap cipan cik tolong encik husb melayan Isteri kedua nya.
Haippppp...Ne lah isteri kedua encik husb cik ne.Mesti korang piki bukan2 kan.Non adoooo yang kedua selain cik.Kalau adoooo tahu lah cik nak buat apa..hahahhhaha (suara ganas sambil tayang2 muscle)

 Kemas Tak..kemas tak...Okai husb cik sangat pentingkan kekemasan dan kebersihan tauuuu..

Aaaalamakkkkk...nampak sangat urat dawai en husb i.kekekekeke.Kusyuk sangat pam kasut kuda sampai Isteri dia gambar pon dia tak prasan...

Okai cik nak layanzzzzz "Langgar" dulu kat astro first..byeeeeee :D

16 comments:

  1. wah isteri mithali tu...sebab tolong kemaskan kereta...hihi

    ReplyDelete
  2. semmat gila kereta husbandmu jah. mcm kamuu. .bahagia bersama sang suami. semoga berkekalan jah. amin :)

    ReplyDelete
  3. perghh cunnye bini no 2 dia..kahkah... ehh apa ni tayang aurat somi! kohkohkohkoh...

    ReplyDelete
  4. bila baca tajuk dah risau dah... hehe rupanya ish2... keto ke... :) buat suspen je cik nie..

    ReplyDelete
  5. laki dan keta xboleh dipisahkan kan? kita sebagai bini ni,sabo jelah.hihi

    ReplyDelete
  6. Untung dapat madu cenggini..... baik hati belai madu dia haha
    Sat lagi nak mengukur jalan le tu...
    Buka apa hari ni

    ReplyDelete
  7. nasibla bermadu ngan kereta, i bermadu ngan kerjaya si dia...uwaaaaa

    ReplyDelete
  8. @hainom OKjetak de mngukur jalan pon...encik husb cik ne tak suke mngukur jalan..die suke buat kilang taik mate...hahahhaa

    ReplyDelete
  9. wah wah wah,rajinnya melayan isteri kedua ya.heheee=p

    ReplyDelete
  10. sesekali tlg bersihkan madu tu...ok jer......he3

    ReplyDelete
  11. cantik jugak kan isteri kedua hubby cik (ayat kasi berapi) haha.. :P

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee