Cik Puan Dan Pos+Man

Penulis : Cik Puan Masa : 8:11 AM Comments : 20 Labels :
Assalamualaikum wbt :)


Alhamdulillah akhirnya terlaksana jugak hajat nak memPOS hadiah buat pengomen2 Mantop cik.Walaupon hadiah tak seberapa,cik harap korang terima lah yea..Tadi masa kat pejabat pos tu,kelang-kabut sangat sebab encik husb nak pegi office jadi jangan heran lah yea kalau tulisan cik cakar sangat..Al-maklum lah lagi2 dah lama tak pegang pen,asyik pegang pisau jea..hahahaa


Ni hahhhhh cik ada dapat sesuatu dari Fiq Izumi.Aritu cik ada menang Give Away.Masa en posman sampai cik melantak tido,apa lagi masa ipar cik kejutkan kelang-kabut jea cik keluar.Tak prasan rambut mengerbang dan tak tutup kepala :3 (Hahhhhhhhhh padan muka cik,tu lah suka sangat buka kilang taik mata)


Ni lah isi envelope tu.Boleh gantung kat kunci boleh jugak gantung kat handphone.Jadi cik amik keputusan yang comel,gantung kat handphone.Ok lahhhh berseri2 jugak handphone cik..Tambah comel macam kak ton..hahhaaaa Btw trima kasih Fiz Izumi dengan hadiah yang comel tu..

Nota Jari Kaki : weyhhhhhh esok cik balik kampung,mama cik buat kenduri.Mungkin tak dapat lah nak blogwalking dalam berapa hari ne.1bulan tak balik kampung ibarat Setahun jea cik rasa.Yuhuuuuuuu hati girangggg tak sabar nak balik esok.okbaiiii :D

20 comments:

  1. nyanyi lagu balik kampung by sudirman la...

    ReplyDelete
  2. selamat balik kampung cikkkk,hoho balik kg,hati rianggg

    ReplyDelete
  3. congrat coz dpt hadiah... :)

    btw, salam jumaat dari jaa...dan selamat menyambut ramadhan al mubarak.. (^_^)

    ReplyDelete
  4. ooo dpt hadiah ye.. tahniah.. ish x sabarnya nk dpt hadiah dari cik puan kite niii...huhu

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum..
    Salam kenal dari Mieza..
    Datang singgah & follow sini dari Mini Segmen Deqla..

    Amboi, seronoknya nak balik kampung.. Semoga selamat pulang & kembali.. =)

    ReplyDelete
  6. slam kenal..
    singgah dari GA deqla..
    done follow..=)

    ReplyDelete
  7. Tahniah laa pada yg dapat tuu, ehhe :D

    ReplyDelete
  8. hyyep! salam kenal2...done follow!
    dari segmen mini deqla norumara :)

    ReplyDelete
  9. wah dapat hadiah...tahniah ye cik...dan selamat balik ke kampung jugak... :)

    ReplyDelete
  10. wah...top komenter nnt dpt hadiah dr cik la.. :) bear tu comel....slmt blik kg ye cik :)

    ReplyDelete
  11. @therosputihtak sempat nak nyanyi...cik dah balik ke rumah asal :(

    ReplyDelete
  12. @Deqla Manjewtunggu je lah ye dear...hadiah tak seberape je pon...home made je...

    ReplyDelete
  13. @ayuthadiah tak seberape je dear...cik kasi brooch home made..huhuhu

    ReplyDelete
  14. Okje tungguuuuuu hadiah tu cik.... Sabar menanti!
    Cantik bear tu

    ReplyDelete
  15. comelnya beer tu..... sweet sesangat......

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee