Meng'Ghaib'

Penulis : Cik Puan Masa : 1:51 PM Comments : 9 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

Setelah bertonggang-berlanggang,berdiri duduk,berkaki empat,kuak lentang akhirnya cik amik keputusan jugak mengupdate entry.Alahaiiiiiii cik betol2 macam chips more,suka sangat men'ghaib' kan diri dari dunia alam maya ne(tak pe lah tak da jugak yang kisah pon)




Ne lah gengsssss famly in law cik *mintak ampunnnnn cik dapat snap dari belakang jea*

 Salah satu pameran yang ada kat padan..Cik pon tak tahu lah apa kaitan buah-buahan ne dengan majlis kat padang tu..erkkkkkkk
ni hahhhhhhh ari tu MIL cik buat kenduri doa selamat,jadi cik pon bizi sikit.Semalam cik bizi pogi jumpa boypreng cik..
Yesss! cik jumpa forteen..Semalam mereka berkampung kat sandakan.Tapi cik cuma dapat tengok dari jauh jea lah.Tak sanggup nak berhimpit kat orang ramai..eiiiiiiiiiiiiiii masyammmmmm2 bau adaaaaaa..tak sanggup kak tooonnnnn.

Hahhhhh...macam tu lah keadaan nya.Tak pe lah cukup tuk melepas rindu jea kat Izzue islam tu *kasi jelous en husb jap* harharharharharrrrrrrrrrrrrrr
Okaiiii balik jea kat rumah rehat jap,encik husb ajak pegi beli lauk pulak.Tetibaaaaa!jalansssss punya jalansssssss punya jalanssss punya jalannnn punya jalannnnn eiiiii bila nak habis punya jalansss neeeee  terjumpa pulakkkkkk boypreng2 cik tu lagi kat guardian.Tapi sayang masa tu izzue dah balik keyhel :(
Sempat jugak cik bersnap dengan mereka tapi tak nak tepek kat sini sebab time tu cik sanggat2 tak bersedia.Yelah niat nak beli lauk jea,baju pon dah tukar(menyesal tukar baju,kalau tak boleh jugak tepek kat sini)
Oppppsssss sebelum terlupa.Ari tu cik ada Pm sorang2 minta Alamat korang kan..Hahhhhh benda tu cik dah siap packing tapi encik husb belom ada masa nak temankan cik ne pogi pejabat pos *padahal pejabat pos tak lah jauh sangat*Cik bukannya tak larat nak pegi pejabat pos tu sorang2,tapi faham2 lah kan suami mana tak sayang bini.Mana lah dia sanggop nak suruh bini dia jalan sorang2..hahahahaa apa2 pon korang tunggu jea lah yeaa.
Ok byeeeee...

9 comments:

  1. wahh syoknye.. kalo deqla pun x sggp nk berhimpit tgh2 ramai org tu.. tp kalo shah rukh khan sanggup kot tahan bau..hahahahaha... comel pic yg 1st tu.. !! nk muuaaahh sikit... ;)

    psst.. kiriman utk deqla pun ada skali kan..hihi.. dpt kan alamat deqla.. ? ;)

    ReplyDelete
  2. ooh ada bopren lain ye cik...hihihik

    PS: patutlah aritu mintak alamat...hehe

    ReplyDelete
  3. best nya pi tgk bf lama...issue islam....he3...... meriah majlis tu.....

    ReplyDelete
  4. @Deqla Manjewyea sayang dah dapat tapi belom tulis..hahahha

    ReplyDelete
  5. @Hatimi Tahirruddinyeaaaa....tunggu je yeaa...ntah bile en husb dapat hanta cik pegi pejabat pos ne..

    ReplyDelete
  6. Haha...so kira baru lepas kuak kupu kupulah ni yeh...hehe
    Jadi mamarazzi nampakkkk......

    Pisang tu kalau goreng sedapnya Cik...

    Patut pun tak sampai sampai benda yg dijanjikan...masih ada kat dalam rumah lagi rupanya hehe

    ReplyDelete
  7. ramai betul boypren dia...4orang sekaligus...

    ReplyDelete
  8. bz btul nmpk ye cik...siap jumpe boyfren 4 org lg tu ha.hihihi :) eh2x,nnt ada la org dpt hadiah ye cik.,...nk jugak :p

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee