Kuih Untuk Suami Tercinta

Penulis : Cik Puan Masa : 8:41 PM Comments : 10 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

Arghhhhh....jam baru menunjukkan angka 12 tapi perut cik dah berdansa...

Hari ne husb cik kerja syif petang,jadi terpaksa lah cik buat bekal untuk berbuka nanti.Awal2 dah menghadap makanan,tu lah perot pun berdansa dah...hohoho


Yeahhhh...kuih simple jea yang cik buat.Yelah,cik ne tak reti sangat nat masak.Cik nak jugak buatkan husb cik ne mee goreng tapi husb cik ne tak suka mee goreng..berminyak katanyeeeeeee.


Haippppp....jangan gelak.Ne salah satu febret husb cik.Roti gulung sardin.Sedap weyhhhh..bukan nak masuk bakul ek..tapi cik dmemang suka makan roti gulung sardin.Tambahan lagi sardin nya tu ada rasa peda2..memang umphhhh lahh.


Yang ne pulak nasi pulut kerisik.Yang ne cik buat sebab tak makan masa banyak.Semalam ada lebihan kerisik,jadi cik cuma kukus pulut jea.Petik jari jea nak buat benda ne.Sonang jea..kihkihkih

Nota Jari Kaki : Weyhhhh..korang mesti dah setat buat kuih raya kan.Share2 lah resepi yang sonang2 kat cik ni hahhhhhh,jangan lah kedekut sangat tak baik tauuuuuuuuuuu....ok bai.


10 comments:

  1. banyaknya cik buat,pandai pulak tu.pandai jaga hati suami ni,hehee^__^

    ReplyDelete
  2. sib baik dah berbuka puasa ni..

    ReplyDelete
  3. Cik ....kerisek tu ada perasa ke tidak?
    Untungnya dpt bini rajin cam ni...
    Mana ada start buatnya... Masih goyang kaki lagi ni hehe bahan pun tak beli lagi...

    ReplyDelete
  4. Roti gulung sardin tu my fav jugak... ala... tak buat kuih raya pun... tak de oven... nampal gayanya beli je la.... Huhu

    ReplyDelete
  5. amboihh segedabak besar eh ko tepek pic cik puan oittt.. hahahhaa...rajinnya ..bini sape la ni... ;p

    ReplyDelete
  6. mohon ajarkan buat kuih2 diatas.
    hehehe sedap.
    michelle suka nasi pulut kerisik ^^

    ReplyDelete
  7. terima kasih sudi singgah tempat ta.

    ReplyDelete
  8. nampak mcm sedap tu kuih yg ada pulut tu....

    ReplyDelete
  9. ayut trus terfikir nk bt tgk cik bt kuih dua2x ni...sedap yer..dua2x pon ayut suka :)

    ReplyDelete
  10. ayut trus terfikir nk bt tgk cik bt kuih dua2x ni...sedap yer..dua2x pon ayut suka :)

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee