Mereka Dah Dapat

Penulis : Cik Puan Masa : 1:50 PM Comments : 17 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

WottttWotttttttttt...Posa tak hari ne?Apa manu sahur tadi??keeee ada yang tak sempat sahur sebab terlajak tidooooooo...



Alhamdulillah mereka dah dapat hadiah yang cik kirimkan hari tu.Sekarang tinggal 3orang lagi belom kasi info kat cik.Remy,Ain, dan Cik ji kalau dah dapat bagi tahu cik ea..Kalau masih tak dapat dalam seminggu ne cik akan poskan balik.Yelah takut2 tertulis alamat yang salah pulak kan..

Nota Jari Kaki : Buat korang yang dah lame jadi pengomen tegar blog cik,terima kasih sesangat yea.In Shaa Allah ada rezekilebih cik nak kasi hadiah jugak buat mereka2 yang belom dapat..okbaiii.

17 comments:

  1. hahahaha... siap tepek seketoi msj dari deqla ehh.. malu i tau... hihihi... deqla otw nk buat entri nih.. tungguuu..... ;p

    ReplyDelete
  2. ok siap..!!

    sila la berkunjung ke sini .. hihi

    http://norumara.blogspot.com/2013/07/dapat-hadiah-dari-2-blogger-bergelar-cik_11.html

    ReplyDelete
  3. cikji pun dh dpt semalam,tp xsempat lg buat entry.nt cikji buat entry,cikji gtau yer.hihi

    ReplyDelete
  4. nak pinjam seminggu boleh??hahaha

    ReplyDelete
  5. nak jugak ! =p
    cantik je brooch tu ^__^

    ReplyDelete
  6. remy pun dah dapat...tunggu entry dari remy jugak nanti...mekasih tau........semoga betambah murah rezeki cik azlyzah....Amin

    ReplyDelete
  7. @boni kacakboleh...boleh....pinjam kat dowang ye...kekekekee

    ReplyDelete
  8. @mirza syazwinaAlah brooch dah habis..Sikit jea aritu cik buat..

    ReplyDelete
  9. @Remy hazzaAlhamdulillah...dah dapat jugak..aminnnnnnnnn :D

    ReplyDelete
  10. YUHUUU dah hapdate

    http://cikji.blogspot.com/2013/07/random-bulan-pose.html

    ReplyDelete
  11. hehe...dipromote sekali lagi!!! TQ cik!!!

    ReplyDelete
  12. cik...barang dah sampai tp belom sempat update...=) terima kasih ye...ain punya brooch belum lagi pos...adoiyai

    ReplyDelete
  13. terima kasih sekali lagi ye cik.... :D

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee