Sesi Menambahkan Lemak-Ocean King Sandakan

Penulis : Cik Puan Masa : 9:46 AM Comments : 15 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

Guyssssss,selamat hari selasa..hahahhaa..tetiba >,<


Semalam kan,ada orang belanja kitaorg seFamly mamam seafood.Awwwww i loke,rezeki jangan di tolak.Betol tak???Okai memandangkan ada orang nak belanja cik pon membuntut jea lah.Korang nak tengok kitaorg  makan apa?
Ikan Masak Sweet n Sour

Udang Goreng

Deep fried homemade seafood 

Chinese Tea

Last,dorang kasi tembikai dengan betik sebagai pencuci mulut..Perghhhhhh memang meletop perot yaawwwww..Kitaorg SeFamly seramai 14orang termasuk kanak2.Kanak2 ada 3orang jea pon..Harga semua makanan tu Rm450.Korang rasa berbaloi tak??Bagi cik berbaloi lah sebab bukan cik yang bayar..hahahhaha

Ne datin Cik puan dengan ipar..Yeah jelas ketambaman di situ :(
Ipar-ipar cik...Yang tak pakai tudung tu kawan ipar cik..

Ahahhhhh....Malam ne cik nak pegi padang bandaran lagi nak tengok bunga api.Yelah malam ne acara kemuncak festival di sandakan.okai byeeee :)

15 comments:

  1. wah meriahnya...seronok dapat makan2 cam ni sekali sekala... kumpul ramai2 mesti tambah berselera kan cik?

    ReplyDelete
  2. sedap nampak...minggu depan jangan post gambar makan lagi ye (puasa) hehe

    ReplyDelete
  3. Amboi....bukan main lagi....makan tak ajak orang heehe....Kalau nak suruh teka mahal ke idak...kena bagi tau ikan tu berapa ketul..... Butter prawn tu berapa pinggan...barulah dapat agak mahal ke murah cik...

    ReplyDelete
  4. syoknyeeee mkn beramai2.... lagi2 syok sbb bkn cik puan yg bayor ye dakkk... ?? kohkohkoh.... terliur pulak tgk ikan masak sweet n sour tu...huhu..

    ReplyDelete
  5. @ma ❥hahahhaa...boleh lah..pos gambar juadah berbuke...ekekkee

    ReplyDelete
  6. @hainom OKjeupssssss...lupe pulak nak bagi tahu..betol jugaaaaaa....hahhaaa

    ReplyDelete
  7. @Deqla Manjewahhhaaaaa.....memang sedap pon...cik bantai ikan dgn udang tu je...

    ReplyDelete
  8. sedapnya tengok semua makanan tu tambah-tambah udang tu dengan ikan masak tiga rasa.tergoda eden=D

    ReplyDelete
  9. wow...sedap nyer...... lebih2 lagi udang butter tu......

    ReplyDelete
  10. wow...beratus2 habis...ini baru makan namanya...wakakaka

    ReplyDelete
  11. wah RM40 utk 14 org ke? murah sgt tu...

    ReplyDelete
  12. udang tu grg nestum ke cik??ikan msak sweet sour..nyummy.. :)

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee