The Liebster Award #02

Penulis : Cik Puan Masa : 6:30 AM Comments : 24 Labels :
Yehaaaa....cik mengikuti the liebster award ne untuk yang kedua kalinya.Tapi yang ne takda yang tag,cik join dengan kerelaan hati limpah paru-paru cik..
Dan,memandangkan cik adalah salah seorang dari pembaca entry Kak mia .Maka,cik laksanakan lah tugas untuk menjawab soalan daripada Kak mia..
Dan...memandangkan akak Okje kata cik mengelat sebab tak kongsikan fakta tentang diri cik.Ok..ok..fine..nampak nya ada jugak yang sudi nak kenal lebih mendalam tentang diri cik yang kordil ne..kikiki..sayammmmmm mak ketak-ketak...kikikiki.Sebab soalan nya bahasa inggeris lah mak,tak terfikir pulak nak jawab dalam bahasa melayu masa tu,tu yang cik mengelat..hihihi

*klik untuk tumbesaran si manja anda.
Orite ne serba sedikit tentang diri cik..
Nama penoh PUAN Noor faizah Binti Alimuddin.Seorang anak bongsu dari 2orang adik beradik,berbadan gemok dan sentiasa berusaha untuk menurunkan berat badan tapi malangnya setiap usaha cik gagal bila berhadapan dengan makanan..kohkohkoh..Seorang yang pemalu,tak suka banyak cakap dengan orang yang tak sekepala dan dengan orang2 yang terlalu sensentap.Tak suka kawasan yang sempit-sempit macam shopping compleks yang di penuhi dengan segerombolan manusia-manusia dengan bermacam-macam bau(sebab rasa macam tersekat pernafasan cik)Suka akan ketenangan,tak suka bunyi-bunyi bising(Kalau bising,memang rasan nak sumbat jae cotton dalam lubang telinga sedalam-dalam laut cina selatan)Seorang tukang jahit,tapi setakat jahit baju sendiri tu boleh lah..kikikiki.Sekarang cik tengah menjalankan pernigaan menjual tudung hand made.So sesapa yang berminat boleh lah inbox cik kat facebook(cehhhh..promot jap..mihmihmih)Dan last....cik bila bosan,cik mesti nak mengunyah makanan.Asal bosan nak mengunyah,asal mengunyah,bosan.Bukan makanan yang berat-berat ek,makanan ringan jae pon.Dan suami lah orang yang paling memahami cik.Dia pon pegi lah kedai belikan cik makanan ringan sebungkus dua..kikikiki..Ne lah serba sedikit tentang diri cik,tapi ne dah serba sebanyak dah ne..Cukup lah...kang cik tambah-tambah kang bocor rahsia cik...mihmihmih.Apa-apa pon...cik juga adalah seorang hamba Allah yang sentiasa berusaha untuk memperbaiki diri..In shaa Allah...okbaiiii....

24 comments:

  1. ok take noted hehe..insyallah nnt bila lya dah kat sdkn blh la kita kuar jenjalan sesama kan :)

    ReplyDelete
  2. Bukan gemuk.....comel gebu bilang...hehe
    Tq lah dgn rela hati buat tag itu... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gebu?xlah kak...manada gebu ne..gebus ada lah...

      Delete
  3. sally tag semua liebster yg sally jawab! hhahaha...cepat g jawab pulak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. orite..cik yang menurut perintah..kikikiki

      Delete
  4. samalah cik, saya pun tak suka bersesak-sesak hehe.. wah cik bisnes jual tudung..bestnya :)

    ReplyDelete
  5. Salam kenal dari Ros. Follow sini dari segmen Deqla :)

    ReplyDelete
  6. salam. umm gemuk?? chubby kut..hehhehhe tapi comel apa :D

    ReplyDelete
  7. yeahhh dah tau byk psl cik..hihi.. alolo tomey.. mana ade gemok.. tembam sikit jer..hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhhh sikit?tembam banyak lah deqla oiiii...kikiki

      Delete
  8. salam..
    comel je..tak adalah gemuk pun.

    ReplyDelete
  9. sy pon lebih kurang cik....berbadan gemok dan selalu brhasrat untuk kurus tapi gagal lagi n lagi n lagi....hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape nak buat lah kan kak ct..redhoooo je lah...mihmihmih

      Delete
  10. hahaha akak mcm df je. tak boleh tahan kalau ade makanan :D

    ReplyDelete
  11. tergelak baca pasal cik. Haha, kita sama tang "sentiasa berusaha untuk menurunkan berat badan tapi malangnya setiap usaha cik gagal bila berhadapan dengan makanan" Hahahaha...

    ReplyDelete
  12. hai cik ^_^
    miza pun same gak cik,nak ngunyah je..
    dapat biskut kering pun jadila..hihi!

    ReplyDelete
  13. Mmg btul2x describe ni.hihihi

    ReplyDelete
  14. Mcm nilah baru aci.....hehe
    Ohhhh anak bongsu rupanya samalah kita cik....anak bongsu ...
    Janganlah merendah diri....cik bukan gemuk tau....cik seksi meksi namanaya....tak caya tanya cik abe.....susah weyh nak dpt badan mcm kita ni cik hehe....
    Mak pun selalu gak niat nak berdiet cik...tp malangnya selalu gagal sudahnya redho ajelah apa yg ada hehe...
    Ohhh tak suka sesak sesak yek....okje pulak OK jer hehe....sesak pun sesaklah janji jalan ...hehe...
    Tapi cik abe cik cukup beruntung sebab ada seorang isteri yg rajin dan kreatif mcm Cik...papa zir jugaklah kesian nampaknya....hehe

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee