UKE Di Sandakan

Penulis : Cik Puan Masa : 6:30 AM Comments : 16 Labels :

haluuuuu ngkorang,selamat berhujung minggu...mak jah taip entry guna hp somi,so pepaham lah yae kalau gambar tak berada di kedudukan yang sepatut nya.macam best jae..macam jakun jae..
malam sabtu bebaru ne cik dengan somi ada pegi ceramah agama UKE..Alhamdulillah sambutan sangat memberangsangkan..kan best kalau sebulan sekali ada ceramah macam ne.Sekurang-kurang nya ada jugak pengisian hujung minggu yang sangat bermanfaat..
Turut serta ketua menteri sabah Dato seri panglima musa haji aman.
wooowooo...warga sandakan semua turun padang.Alhamdulillah..yang ne baru separuh ne dalam khema.hampir penuh padang bandaran sandakan.Apa-apa pon terima kasih pihak penganjur..Semoga lepas ne,di adakan lagi ceramah-ceramah agama macam ne lagi..



16 comments:

  1. wah.. meriahnya cik.. tak pergi ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik ade p..mane booeh tak pegi...hihi

      Delete
  2. wahhh ramainya.. ceramah agama mmg wajar diadakan selalu..
    hehe.. cha baru tahu cik duk sandakan ;( hurm hurm

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahuvtak sandakan tu kat mane?kikiki

      Delete
  3. sekarang banyak ceramah agama kan cik ^_^
    bagus3!!

    ReplyDelete
  4. owh cik join gak la eh.. alhamdulillah...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah kan Cik...majlis ilmu yang penuh & ramai.... ramai peminat UKE di Sabah ni...:)

    ReplyDelete
  6. Meria majlisnyer....akak tak pernah pi sandakan...teringin juga nak kesans

    ReplyDelete
  7. Wah bestnya cik....bukan mudah nak dapat jemputan dari Allah untuk ke majlis ilmu ni lebih lagi dari penceramah hebat mcm UKE..Okje dapat tengok dalam TV pun jadiklah...

    ReplyDelete
  8. Ohh kat sandakan kat tmpt anak akak bertugas

    ReplyDelete
  9. memang elok ada program sebegini kan..

    ReplyDelete
  10. Skrg UKE tgh mcm buat roadtour plak..hihi.aritu ad dtg bt pahat jgk

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee