Cari Kucing Tersembunyi :D

Penulis : Cik Puan Masa : 2:52 PM Comments : 12 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

Wohooooo...Hari ne cik nak uji korang.Cik nak kasi naik juling bijik mata korang..hewhewhewww.Tapi mintak ampun maaf jae lah yae,tak da hadiah.Sesaja nak menguji ketajaman mata korang.


Jom cari di mana anak bulus tu bersembunyi :D













Nota Jari Kaki : Sebelum cik uji korang,mata cik dah juling cari d mana kucing comei tu bersembunyi..hihii

12 comments:

  1. ada yang tak jumpe ni,memang menguji mata betul ni,huhuhuuu

    ReplyDelete
  2. kenapa anna tak jumpa apa2 pon ni..
    ohh.. tidaaakkkk...

    ReplyDelete
  3. gmbr kedua last je xnmpk kucing yer.hahahaha

    ReplyDelete
  4. serius deqla jumpa kesemuanya.. tp nak terangkan mcm mana pun xtau.. haha..cari dgn sunguh2 nih.. sbb kucing kan kesygn deqla.. ngee..

    ReplyDelete
  5. @ANNA MARIANAahahahaa...alahaiiii takkan seko pon tak jumpe..

    ReplyDelete
  6. @ayutaikk...yeke...cik tengok sekali je dah jumpe..haha

    ReplyDelete
  7. @Deqla Manjewyeahhhhh...tahniah deqlaa!nah hadiah...muahhhhhh...hohoho

    ReplyDelete
  8. Nanti esok tgk la entri deqla..deqla bgtau jawapannya...hihihi...nak hadiah jgk! haha

    ReplyDelete
  9. jgn lupa sini baca ... hihi..

    http://norumara.blogspot.com/2013/10/jawapan-cari-kucing-tersembunyi.html

    ReplyDelete
  10. Dah tau matdiaa juling nak mencari kucing, dia suruh kita pulak yang mencari.... sajalah tue nak julingkan mata kita sama.....

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee