CPUV Masyuk Lagi

Penulis : Cik Puan Masa : 7:45 PM Comments : 8 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

Alhamdulillah,bulan ne jae bertambah CPUV cik.Dan cik nak ucapkan terima kasih banyak..banyka..banyak..banyak kat........................................................................???
MIRZA SYAZWINA..yeyyyyyyy kasi besar sikit nama dia biar semua orang terjah blog beliau..
Macehhhh mirza sebab rajin sangat menabung kat blog cik.Dan hasil tabungan Mirza maka bertambah lah CPUV cik.Nak tengok??Nak tengok??
Tak yah besar sangat yae..Sikit jae pon,tapi Alhamdulillah lah kan,orang memberi kita merasa.Harap-harap hujung tahun ne boleh claim dah..kohkohkohhhhhh perasan!:D

Nota Jari Kaki : Semalam cik demam+Selesma+batuk.Asyik tido jae dari pagi ke petang tak larat sangat nak bangun.Slow2 jae cik bw yae :)


8 comments:

  1. wuhuhuu,besaunyee nama kite..hehee,rezeki tu cik,semoga sentiasa dimurahkan rezeki cik lepas ni lagi:)

    ReplyDelete
  2. Tahniah cik.....tak lama lagi kaya raya le cik....kita makan angin cik! Hehe
    dah baik lum ni?

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. rajin mirza tu yer klik2.. untung dpt rkn blogger mcm tu.. tahniah cik. ;)

    ReplyDelete
  4. @mirza syazwina saje kasi besoooo,biar semua buat kecoh kat blog mirza..hahaha

    ReplyDelete
  5. @hainom OKjemakan angin kat mane pulok ni..hihihihi

    #Alhamdulillah semakin beransur pulih

    ReplyDelete
  6. @Deqla Manjewuntung dapat rakan blogger mcm deqla jugak..hiihi

    ReplyDelete
  7. @Mia LianaAlhamdulillahhhh...rezeki tuueeee...hihii

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee