Sunyi Tanpa Berita

Penulis : Cik Puan Masa : 11:16 AM Comments : 8 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

Hari ne lewat sangat cik bangun sebab semalaman jaga husb sakit.So bangun-bangun jae tadi ternampak maggie sebungkus,telur sebiji dan lebihan kulit popiah.Memandangkan maggie hanya sebungkus,baik buat popiah gulung maggie boleh makan berjemaah kannnn...hihihih
Hahhhhh tuuu dioooo hasil nya.Di tambah lagi dengan teh susu bertingkekkk-tingkek Alhamdulillah memang perghhhhhhhhhh lahh..
Semakin hari semakin kurang semangat cik nak berentry.Rasa sunyi pulak rasanya bila ramai kengkawan menghilang tetiba terutamanya Bro Remy yang dekat dua bulan menghilang.Bro Timizero,Michelle de hunny pon dah lama sonyappp.Dan bebaru ne Deqla pulak bercuti sebentar akibat kehilangan anak bulus kesayangan nya.Banyak sangat kenangan kat blog Deqla tu yang tak sanggup Deqla buka blog.Katanyaaaaaaaa...tak pa lah yae cik faham,tapi jangan lah sonyap tanpa berita macam Bro Remy,Bro Timizero dan Michelle de hunny.Weyhhhhh rasa sunyi pulak dunia alam maya ne tanpa korang tau.

Nota Jari Kaki : Sis Okje,Mirza,Cikji,DIM..Korang jangan pulak sonyap tak berentry ek.Nanti cik ketok sesatu...hewhewhewwww :P

8 comments:

  1. Mereka tak de, OKjekan ada Cik.....hehe OKje akan selalu jenguk Cik....jangan bimbng
    Tapi tulahkan mmg lain bila kengkawan yg dah selalu datang tapi senyap tanpa berita....hua..hua...
    Tak pernah weyh buat popia maggi.... sedap ke?

    ReplyDelete
  2. @hainom OKjeyeah...sis ade...tp kalau mereka yg lain ade lagi meriah..ye tak...hihihhh

    ReplyDelete
  3. ehh.. deqla ada ni hah... ada org sebut laju je deqla dtg..hahahah...bg deqla komeng2 kat blog kengkwn la dulu.. update blog tu nanti2 la.. hihi..

    ReplyDelete
  4. hehe
    cepat2 la balik bro bro sume ye

    ReplyDelete
  5. kite tetap ada cik,hehee..cik popia tu nampak sedap nau..tak pernah rasa popia gulung maggie..:)

    ReplyDelete
  6. @Deqla Manjewlaju jae kan kalau cik petik name ang,...hahahhaaa

    ReplyDelete
  7. @mirza syazwinasedap..kalau cicah sambal lagi sedap...tp cik cicah sos cili jae...hihih

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee