Pembunuh Pegawai Bank Ambank

Penulis : Cik Puan Masa : 9:37 PM Comments : 5 Labels :
Assalamualaikum Wbt :)

Minggu lalu kita di kejutkan dengan berita kematian seorang pegawai bank ambank.Kejam!tu jak yang mampu cik ungkapkan.Mula-mula cik tak sanggup nak tengok rakaman cctv tu,tapi cik kuatkan semangat nak tengok kesanggupan seorang manusia yang langsung tak berhati perut!Tapi cukup sekali jae cik tengok lepas tu tak nak tengok dah.Dan mana-mana pihak yang dah upload gambar mangsa harap di padam secepat mungkin yae.Kesian mangsa..
Jom sesama kita sebarkan gambar suspek yang tak berhati perut ne.Semoga penjenayah ne berjaya di tangkap secepat mungkin dan mendapat hukuman yang setimpal.Kalau nak tengok gambar suspek ne boleh rujuk akaun Akaun Facebook Dia Kat Sini.

Terlalu banyak persoalan yang timbul sebenar nya.Dan terlalu banyak jugak cover-up yang di lakukan.Cik pon tertanya2 jugak,tak tahu pihak mana yang perlu di salahkan.Masing-masing tuding jari..


  • KDN tuduh pihak keselamatan cuai kerana tidak siasat latar belakang.
  • Kad pengenalan suspek palsu dan JPN senyap membisu.
  • JPN pun di bawah KDN.So isu ne berbalik ke KDN.
Banyak lagi sebenar nya isu yang timbul di sini,tapi cik tak nak panjangkan.Apa-apa pon cik sangat berharap semoga tindakan cepat di ambil agar penjenayah ne tak berkeliaran di luar sana.Dan bagi mereka-mereka yang dok maki hamun orang sabah tu baik stop lah yae.Dah terang lagi bersuluh yae,suspek ne bukan asal sabah seperti dalam kad pengenalan palsu beliau.Dan tak kira asal mana pon,bangsa apa pon..kalau pegangan agama tak da memang macam tu lah kejadian nya.Semoga kita di jauhakn dari perkara-perkara yang tak di ingini dan sesama kita sedekahkan Al-fatihah buat mangsa..

Nota Jari Kaki : Buat Sementara waktu blog cik akan di baik pulih.So harap jangan Panik bila ada gadget-gadget atau background yang tunggang-langgang yae :)

5 comments:

  1. sekarang ni macam-macam tapi yang ni mmang tak boleh diterima langsung perbuatan dia..tak de rasa berperikemanusiaan langsung

    ReplyDelete
  2. muka nak mintak penyepak! eeeeiii sakit hati lah cik oi tgk muka pembunuh nih.. tulah, geram gak gila org sesuka hati tuduh org sabah yg bunuh.. huhu.. terasa tau sbb hubby deqla org sabah..hrp2 cptlah si binatang ni ditgkp!

    ReplyDelete
  3. @mirza syazwinadie terlalu ikutkan hasutan syaitan tuuuu

    ReplyDelete
  4. @Deqla Manjew2lah,cik pon banyak bace kat komen2 owg ramai yang salahkan owg sabah...Laki tu yg buat taik,dgn yg lain2 terpalit..eiii geram...

    ReplyDelete
  5. Alfatihah buat nangsa . .... tulah cik....ada satu lagi kes yg melibatkan security hari ni tau cik!

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee