Cuba Teka

Penulis : Cik Puan Masa : 6:00 AM Comments : 14 Labels :

Ehemmm....ehmmmm...meh kita main teka...teki pulak.Siapa dapat teka apa yang cik buat dengan benda kat atas ne cik kasi topup Rm5.
Clue??Attend wedding ceremony........................................
Hanya seorang pemenang sahaja dengan jawapan yang tepat!Kalau ramai yang jawab tepat cik akan buat cabutan secara manual.Kalau takda yang dapat jawab dengan tepat,cik akan pilih jawapan yang hampir sahaja.
Tamat pada jam 12.a.m..Pemenang akan di umumkan pada jam 7a.m(jumat) Selamat mencuba guys!!


Nota Jari Kaki : Jawab banyak-banyak pon boleh....

14 comments:

  1. Bunga untuk org family wedding...

    ReplyDelete
  2. cik hias mende tu kat baju yg nak p kenduri tu eh..??? nmpk mcm baju jer yg kaler merah tu.. pas tu cik tepek mende tu kat baju.. eh yeke?? hihi.. deqla main teka jer...

    ReplyDelete
  3. cik buat tirai belakang pelamin kn?? xpon tirai blakang bilik pengantin.. hee.. :)

    ReplyDelete
  4. Cik buat broach kan? betul tak?

    ReplyDelete
  5. jap cam dalam kelam kelibut sibuk ni cam tak dapat nak berfikir secara jelas pulak, tak apa bagi laluan kepada mereka2 yang lain dulu...nanti dah boleh fikir Farah datang balik na cik?

    ReplyDelete
  6. Nie mesti nak letak kat atas kepala pengantin pompuan nie... macam kerongsang pun ada.. hehe. Bab2 gni x expert sangat.. lol :D

    ReplyDelete
  7. michelle x tau mcm mana nak sebut benda ni tp mcm yang org lekat kat tepi2 tudung tu.
    hehehe..

    ReplyDelete
  8. saya tengok pc dekat2 hahahaha emmm tempat letak duit sebagai penanggah tuhhh yang org selalu pin kat baju... hehe takpun doorgift letak gula2.... errrrr letak telur.. entah ahhh hahaha

    ReplyDelete
  9. broooch pada tudung...rasanyerla...

    ReplyDelete
  10. Cik ni saja yek dahlah baru lepas berdebor dah kena pulak jawab teka teki....hoho
    Nak attend wedding yeh.....Nak buat apa agaknya .... hiasan untuk hantaran? Betul? hehe

    ReplyDelete
  11. ni nk wat bunge letak kat baju kot.. xpon corsage.. xpon bunge tgn.. haha.. comel

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee