Inna Lillahi wa inna ilaihi raji'un

Penulis : Cik Puan Masa : 6:00 AM Comments : 16 Labels :

Maaf,sudah 3hari cik senyap tak berentry.Mood kelaut,berapa hari ne asyik kalut jae cik rasa,tak tentram jae hati cik.Berapa malam ne susah sangat cik nak tido sampai lah semalam..Tiba-tiba telefon berdering dalam jam 1.05 pagi kalau tak silap.Panggilan dari mama cik,mengkhabarkan satu berita sedih bahawa nenek kami telah kembali ke rahmatullah pada jam 12.15.Inna Lillahi wa inna ilaihi raji'un..terkejut cik..
Sayu hati bila cik tak dapat balik bersama memberi penghormatan terakhir buat Allahyarham nenek kami.Hanya doa mampu cik kirimkan dari jauh..
Terima kasih buat kawan-kawan yang sedekahkan Al-fatihah buat Allahyarham nenek cik.Terutamanya buat Zara,Deqla,kak Roha dan Ida kawan deqla..




Nota Jari Kaki : Masa kita akan sampai juga,esok..lusa...tulat..Semua tu rahsia Allah..

16 comments:

  1. Salam takziah dari kakak Cik. Moga roh nenek ditempatkan bersama kalangan mereka yg beriman. Al-fatihah..

    ReplyDelete
  2. Inna Lillahi wa inna ilaihi raji'un....salam takziah untuk cik sekeluarga...semoga sabar dan tabah menghadapi dugaan hidup...

    ReplyDelete
  3. al-fatihah..

    takziah utk cik sekeluarga

    ReplyDelete
  4. alfatihah..moga roh nenek cik ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman...sabar yer cik...

    ReplyDelete
  5. salam takziah dan alfatihah cik....

    ReplyDelete
  6. takziah cik.. semoga arwah nenek cik ditempatkan dikalangan orang beriman. Al-fatihah...

    ReplyDelete
  7. salam takziah cik.. semoga roh arwah di tempat kan dikalangan mereka2 yang beriman..

    ReplyDelete
  8. Salam takziah buat keluarga arwah dan cik juga..

    ReplyDelete
  9. al - Fatihah . semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya ... aaamin .

    ReplyDelete
  10. Al-fatihah.. salam takziah ye cik.. deqla pun mood ke laut.. lagi pulak bln ni mmg agak bz la jugak.. abg nak kawen dah nii... huhu.. maybe bln dpn la baru aktif berblog .. bls smua jejak.. skng ni pun curik2 bls komen yg mana smpt jer dulu...

    ReplyDelete
  11. mesti cik sedeh sgt.. salam takziah dari aisyah.
    yg hidup pasti kembali kepadaNya.

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum cik,takziah cik..
    alfatihah..

    cik,hantar alamat dekat email miza
    syazwina_mirza@yahoo.com
    makaseh cik :)

    ReplyDelete
  13. sama2 kasih cik...betul tu mati hidup kita hanya Allah yg maha mengetahui..:(

    ReplyDelete
  14. Al fatihah. . Be strong dear.. =')

    ReplyDelete
  15. Salam takziah cik....ayut lama jgk xbls jejak cik..maaf ye.kak deqla tutp akaun blog dia ke.sbb ayut nak pegi sana xblh...

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee