Pesawat MH370 Di Laporkan Hilang

Penulis : Cik Puan Masa : 6:05 PM Comments : 11 Labels :

Hari ne dok depan tv jae cik dan famly.Masih mengikuti perkembangan kapal terbang mas yang hilang terputus hubungan pada 2.40 pagi tadi.Malas nak baca info kat facebook,terlalu banyak khabar angin.Biar lah kita tunggu berita yang betul-betul sahih.
Semoga semua yang berada dalam pesawat terselamat.Jom sama-sama kita doakan.Jangan membuat sebarang andaian..Lebih baik kita diam dan teruskan berdoa..




Nota Jari Kaki : Berat mata memandang...berat lagi bahu memikul..

11 comments:

  1. semoga sumenye selamat.. sedih sgt..='(

    ReplyDelete
  2. Zara ngan suami pon masi setia depan tv dr siang td mgikuti pkembgn misteri khilangan kapal terbang ni.. hope dapat d temui.. insyallah.

    ReplyDelete
  3. Hope keajiban berlaku.....if not doa yg terbaik

    ReplyDelete
  4. semoga Allah permudahkan pencariannya ...

    ReplyDelete
  5. sama2 kita doakan untuk mangsa2 pesawat MAS MH370...
    Agar kita tidak mendengar spekulasi dan kabar2 yang tidak soheh...
    biar pihak berkuasa menjalankan tugas mereka..

    ReplyDelete
  6. btl 2 cik..kta doa kn agr sumanya slmt.InsyaAllah..

    ReplyDelete
  7. betul,,tunggu berita dari tv..sbb yang tu yang betul2 boleh prcaya..

    ReplyDelete
  8. Moga semuanya selamat.... doakan yang terbaik buat MH370...:(

    ReplyDelete
  9. Sangat terkejut dgn berita tu sebrnarnya..moga mereka semua selamat kembali mendarat ke KLIA nanti
    ..huhu...

    ReplyDelete
  10. deqla pun mcm cik.. dpt tau jer berita ni mmg melekat dpn tv jer nk tau perkembangan terkini...

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee