SPECIAL GIVEAWAY by therosputih!

Penulis : Cik Puan Masa : 2:02 PM Comments : 6 Labels :
Assalamualaikum wbt.
Ppppppppssstttttttttttt....Nampak tak banner kat atas tu???Sapa tak nampak memang nak kena ketok kepala dia pakai batu lesung..huaaahuaaahuaaaa.
THEROSPUTIH jemput saya join GA dia lah.Jadi dah di jemput tu saya pon join lah kan.Korang pon jommmm lah join GA ne.Alahhhhhh hadiah belakang cerita yang penting kita dapat mengeratkan silaturahim sesama blogger.Jommm lahhhhh...Jommm lahhhh...yang belom follow tu,jom lah followww..yang dah follow tu jom lah joinnnn GA plak.Dah join GA ne kita ajak kengkawan lain plak.Supaya meriah lah kita berGA kan.Dan sekiranya banyak penyertaan Hadiah akan bertambah.Dan GA ni berlangsung selama SEBULAN.Laiiiiiiiiiiii...Laaaiiiiiiiiiiiiiiiii...Siapa tak nak join saya tak nak kawan lah...wahahhahaahha.Boleh tak macam tu.Joke oke!
Syarat-Syarat dia pon Sangat-Sangat lah senang.Tak pelu Like2 bagai.Cuma follow dan komen jew.Jadiiiiiiii apa tunggu lagi!

Nota Jari Kaki : Dearrr...Cik tak kreatif lah..huaaahuaaahuaaaaaa




6 comments:

  1. do follow both blog to ensure you are qualified =)
    1. www.therosputih.blogspot.com
    2. www.jualbelicrocheted-manik.blogspot.com

    tak kreatif takpe, yang peti hati ikhlas...=)

    ReplyDelete
  2. okai..done follow dah kedua2 blog..hihihihh

    ReplyDelete
  3. tringin nak rajin join GA macam ni,...
    tp diri ini sangat malas. haha.
    buat entry pn dah ke laut,
    apa lagi nk join GA..
    hrp2 ada rezeki la dear.. hiks!

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee