Cerita Akademi Fantasia 2013

Penulis : Cik Puan Masa : 9:02 AM Comments : 14 Labels :
Assalamualaikum wbt :)


Ehemmmmehemmmm,tengok ja lah yae.Jangan komen "macam sedap jerrrrrr" sebab memang sedap pon.Hahhhh,monday blues,monday blues jugak....bekpes jangan lupa.Kalau tak da bekpes,apa kata korang sbekpeskan jae lah mata korang.Renung tajam-tajam breakpes cik ne sampai kenyang,Boleh tak cenggitu?Kohkohkoh.

Bagi cik tak da istilah monday blues dalam hidup cik,yae lah suri rumah keja pon ikot suka hati limpa jantung jae.Cuma hari ne cik bangun awal-awal nak buat bekpes siapkan baju husb,dia pogi intrview.
Siapa ada layan AF semalam?Mesti ada yang tak layan jugak kan.Cik tahuuuuu,AF kali ne taklah sehebat AF sebelum ne.Cik pon mula-mula malas jugak nak layan tapi bila dah dekat2 minggu akhir tu baru lah cik follow..Dan semalam tekaan cik memang betol faizul juara,Alhamdulillah.Mimpi indahhhh cik semalam..Fuhhhhhhhh..
"Sahabat untuk selama nya" meleleh air mata cik tengok jozan ne semalam.Sweet sangat sahabat sejati ne.Mungkin zizan bizi sangat kut tu yang dah sukar nak jumpa johan tu.



Nota Jari Kaki : Semua gambar-gambar kat atas ne cik copy dari Rotikaya.Kecuali gambar donut tu.Cik kopy dari dapur rumah ne..Okbai



14 comments:

  1. alahai gebus nye donuttt tu

    ReplyDelete
  2. Hahah..ternyata lapar plak bila tkg pic donut tu..rajin nya sis buat..hehe..
    opss* Faizul tu orang Tawau bah..bangga...:)

    ReplyDelete
  3. cikji xpenah lyn af, yg tau zizang je jadi pngacara,hihi.

    amboii berdonut uolls, rajinnn hihi

    ReplyDelete
  4. donut tu sendiri bikin ka? mcm sedap jer.. mcm best jer... hihihi.. faizul org sabahan jadi juara.. yeayy.. :D

    ReplyDelete
  5. macam sedap je,hehee :p..saya pun tak layan sngat AF,macam biasa2 je..

    ReplyDelete
  6. @ma ❥hahaha...gebus like tuan nye...

    ReplyDelete
  7. @aTieYusof Familyrajin ape nye...sebulan sekali je cik buat tu hahhh...wakakkaa

    ReplyDelete
  8. @cikjiAf dah tak best dah...kan cikji..

    ReplyDelete
  9. @Deqla Manjewyae buat sendiri...kalau beli tak sedap..cehhhhh (bajet sedap donut air tangan sendiri)

    ReplyDelete
  10. @mirza syazwinamemang sedap pon derrrrr :D (masuk bakul lagik)

    ReplyDelete
  11. Memang sedap pun..hehe..mintak sikit cik puan..hehe..

    Betui2..kura2 ajaib..hehe

    ReplyDelete
  12. macam sedap jer donut tu...akak baru makan donut nie tadi...

    ReplyDelete
  13. Weyh sehati sejiwalah kita cik....okje pun buat donut tapi donut Okje tak cantik sangat le hehe...sawo matang pulak tu hehe...tp tetap meletop!
    Yelah sebak tengok Jozan berpelukan ....
    Apa pun tahniah buat faizul...suara dia pun ok apa...

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee