Kenapa?? Spender Lelaki Di Jual Dalam Kotak,Wanita Berselerak?

Penulis : Cik Puan Masa : 7:54 PM Comments : 8 Labels :
Assalamualaikum wbt :)


Korang pernah tertanya2 tak kenapa spender lelaki di jual dalam kotak dan spender wanita pula berselerak?Cik ada jawapan nya.Kalau korang baca kompom korang gelak sorang-sorang..


Haippppp....gelak-gelak letewwww gugurl baca kann..Untuk boboyboi pulak acanne??

Nota Jari Kaki : Sekadar pengetahuan jae yae..Lepas ne mesti korang tak tertanya-tanya lagi kan :P



8 comments:

  1. haha, mcm betul jugak kan.. :D

    ReplyDelete
  2. penah baca psl ni..setuju jugak kot..deqla kalo pilih spender pun berejam.. haha.. ;p

    ReplyDelete
  3. haha, memang betul pun. mcm kena je, mcm terasa je. heee

    ReplyDelete
  4. Sebab org lelaki suka tengok kot hehe....spender lelaki sapa yg nk tengok? TAK HERANNNN...hehe

    ReplyDelete
  5. @Eda Joharihahahhaaa....kannnnnn terase kan.... :P

    ReplyDelete
  6. @hainom OKjeamboiiiiii...amboiiiii....tak heran ek...kecik ati spender encik abam :P

    ReplyDelete
  7. hahaa,memang tegelak pun baca,banyak songeh :p

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee