Fatih Seorang Hafiz Muda

Penulis : Cik Puan Masa : 12:26 PM Comments : 3 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

Salam ke'sabtu'an..hihihihihi..
Pssssttttttt...Siapa kenal hamba Allah kat atas ne???SubahanAllah,indah nya ciptaan Allah kan..

Pengsan Jap!

Orite,cik rasa masih ramai lagi yang belom kenal dengan fatih ne.Meh cik kenalkan yae..
Fatih adalah seorang Al-Hafiz muda berbangsa Bosnia,yang di lahirkan di Jerman dan sekarang menetap di Texas,Usa.Fatih ne seorang Guru Al-Quran,berumur 17tahun..
Fatih mula menghafal Al-quran semenjak umur 9tahun dan menghafal 30 juzuk Al-quran selama 3tahun.SubahanAllah!Bila cik buka Youtube dengan bacaan beliau cik terpegun sesangat tau.Suara nya,SubahanAllah merdu sesangat.Tak caya???Buka youtube kat bawah ne..



Nota Jari Kaki : Suara imam cik pon merdu juga :)


3 comments:

  1. taw pasal hafiz muda ni ^_^,wah~mestila imam cik pun merdu jugak :)

    ReplyDelete
  2. hensem.. beriman pulak.. mmg ciri2 jejaka idaman la kan kalo gini..

    ReplyDelete
  3. Kenal pun masa keluar kat TV...tk ingat dia baca surah apa....
    hehe....marah kang imam tu merenung Fatih sampai pengsan cenggitu hehe

    Psst.. sore imam okje pun merdu gak hik hik...tak mo kalah tu!!!

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee