Hari Sabtu?

Penulis : Cik Puan Masa : 12:23 AM Comments : 14 Labels :
Assalamualaikum wbt :)


Awal cik bangun pepagi ne..tahu kenapa??Opkos lah korang tak tahu kan..kohkohkoh..Ok tak lawak!
Hari ne cik bangun awal sebab hari ne hari sabtu..Ada apa dengan hari sabtu?Cuti?oooo nooo,kannnn cik dah kata tak da istilah cuti dalam kamus suri rumah.Boleh tak cenggitu?Suri rumah-suri rumah sekalian please jawab...ngehhngehhngehh
gif photo:  strutting_zps8fed39c6.gif
Gambar tak da kena-mengena dengan entry..kohkohkoh
Orite...Sebenarnya hari ne cik dengan encik husb balik kampung.Horeyyyyyyyyyyy!Setelah sebulan lebih...ehh..ehhh dekat dua bulan jugak cik tak balik.Husb bizi Ot jae menggantikan kawan sekerja yang tengah bizi bercuti-cuti bersama famly mereka.Maklum lah kan cuti sekolah.Jadi sementara husb ada cuti ne kitaorg pon balik kampung lah.Amik udara nyaman kat kampung.kat bandar ne bukan tak nyaman udara nya tapi kureng sikit tambahan lagi eeerrrmmmmm...malas nak cakap lah...hahahohohihihuhuh


Nota Jari Kaki : Ada masa nanti cik nak buat entry Kampung Vs Bandar..Okbai

14 comments:

  1. selamat balik kampung Cik Puan....kampung kat mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah....tq..hihiih
      kat sabah jugak bahh...hihiih

      Delete
  2. gmb tu xbleh blah..haha..selamat bercuti cik.. :) berhati2 di jalan raya dan semoga selamat smpai ya..

    ReplyDelete
  3. Ohhh.... nak balik kampung tu yg bangun pagi-pagi ye Cik..

    ReplyDelete
  4. Bestnya balik kg cik... kg di mana bah?? haha..
    seronok tgk suasana kg kan...:):)

    ReplyDelete
  5. Bestnya balik kampung, MP pun dah lama juga tak balik ni..huu

    ReplyDelete
  6. seronoknya ada kat kampung,selamat bercuti cik :)

    ReplyDelete
  7. Untunglaaa balik kg....kita x sempat lagi.......ahaks.....

    ReplyDelete
  8. eda attract tengok gambar tu. hehe..
    btw, slmt bcuti sabahan peeps :)

    ReplyDelete
  9. Seronoknya balik kampung..tringat pulak family Abak..hua2

    ReplyDelete
  10. Haha....suri rumah mana ada cuti kan cikkkk..... tiap tiap hari kena kerja...tapi kerja sambil enjoy hehe....
    Tulah sementara cik abe ada cuti baik balik kampung yek..... boleh makan mak masak hoho

    ReplyDelete
  11. best lah blk kampung.. selmt berkampung la eh cik... hihi.. kelakar pic tu...

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee