Wordless Wednesday || Lawak

Penulis : Cik Puan Masa : 10:11 AM Comments : 15 Labels :
Assalamualaikum wbt :)





Nota Jari Kaki : Ppssssttttt...penangan Villa Nabila yang dok terkecoh-kecoh berapa hari tu...hahahaaa

15 comments:

  1. Hahaha... betul2 lucu...:):)
    last2 dijumpa di rumah awek..huhu

    ReplyDelete
  2. ada deqla tgk kat fb semlm.. hahaha.. kesian hantu kak limah plak terkena skali.. adoii laa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn...mengamuk hantu kak limah...

      Delete
  3. entry ni memang lawak! hahahahahahaha

    ReplyDelete
  4. Hahaha... malu juga pak nujum yg kata budak tu kena sorok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhehh...ade pak nujum ke???cik tak tahu pon..alahaiii.....mereka guna khidmat pak nujum jugak upa nya...

      Delete
  5. haha, lawak-2. Misteri lah sangat kan..

    ReplyDelete
  6. ha ha ha, tak pasal2 kak limah kena fitnah yer cik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah pasalnye farah... kesian hantu kak limah... x balik rumah terus la dia lps ni..hahaha...

      Delete
  7. hahaaa,amboi..kemain..ada betulnya :P

    ReplyDelete
  8. makin popular kisajh villa nabila nie....

    ReplyDelete
  9. Hahaha..buat lawak je budak tu , sudah susahkan ramai orang :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan buat lawak lah BN,tu buat bodoh name nye...nyusahkan mak ajeeeee..

      Delete
  10. heehe...pompuan sekali ke pergi Villa tu cik.... Issue ni yg Metro masuk semalam yeh...hantu kes nak saman malu haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. dengan gelprin mereka kan..
      Hahahaaa....tu yang cik ade bace smlm...Hantu Villa nabila nak saman...

      Delete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee