Membebel a.k.a Berleter

Penulis : Cik Puan Masa : 3:36 PM Comments : 9 Labels :
Asalamualaikum wbt.

Alhamdulillah.kenyang dah cik makan maggi maggi+telur rebus.Hari ne cik tak da masak,husb keja jadi fikir perut sendiri jew lah kan.Kena2 penyakit M tu datang akhirnya masak maggi lah penyelesaian terbaik sebelom perot  berdansa.Lagi pon cik ne tak memilih sangat,makan lah apa yang adooooo(Jom nyanyi reramai..mie maggi senang di masak lazat di makan)
Cik nak tanya korang,terutamanya pompuan lah.Siapa sini tak pernah membebel???Dan siapa pernah membebel masukkan jari telunjuk kat lubang idong cepat2!!
user posted image
Semua lelaju ikot smiley kat atas ne kan :P.Dah jumpa mutiara bergetah dalam idong tu jangan pulak lekat kat dinding.Tak baik tau nanti berkampung pulak semut2 kat dinding tu,ringan2 kan lah kaki tu pegi buang kat tong sampah..hahahahah
Upssssssssss..Balik ke topik asal.Sebenar nya cik ne kalau membebel kekadang tak sedar jugak.Penah sekali tu cik membebel(tak payah lah nak bagi tahu bebel pasal apa kan,nanti kantoi pulak)Bila dah sedap2 membebel tak ingat dunia tetiba Encik husb tegur macam ne,
"Ishhhhh...Ishhhhh...ayang ne membebel jea keja"
Dan cik pon terdiam dan tersenyum-senyum kambing.Alahaiiiiiiii..Dalam hati tertanya-tanya "sejak bila aku pandai membebel ne?"Rasa nak gam mulut ne pakai gam gajah pon ada.Tapi sekali sekala berleter apa lah salah nya kan,cuma jangan biasakan nanti merajuk lah pulok Encik Husb tu.Kalau nak tegur suami tu ada cara nya.Kalau nak mintak minta pertolongan encik husb kena ada cara nya jugak oke!
Oke cik stop lah entry pasal membebel ne.Nanti ada pulak orang yang pengsan baca entry ne..ahahahah
Untuk my Sweetheart,my dear,my lalink,my hubby,my love tegurlah isteri mu ne jika membebel tak ingat dunia yeaaaaaaaaaaaa :D

Nota Jari kaki : Pppsssssttttttttttttt....korang kuat membebel tak?


9 comments:

  1. samalah dengan daddy qalesya..suka no kata akk ni suka membebel... iye lah kan... Kalau tak membebel dia tk tahu nk buat... dah membebel baru berjalan hehehe..

    ReplyDelete
  2. Rajinlah jugak okje membebel hehe...biasalah mana boleh dipisahkan...
    Tpkan cik...pemat jugak tau membebel ni tergeliat lidah haha

    ReplyDelete
  3. ha3...remy pun kaki membebel.......

    ReplyDelete
  4. @LiYa HaNiF :: Aah kan...tapi kekadang penat je kite membebel tak jalan-jalan jugak..aishhhh >,<

    @Hainom Okje :: hahahhaa...tergeliat ke lidah?cik tak penah lagi...kekekek

    ReplyDelete
  5. kekadang tu termembebel... potpet potpet... layan aje la... ^_^

    ReplyDelete
  6. hihi mmg membebel tu jadi secara automatik kepada kaum perempuan yg sudah berpasangan kot.... :P

    ReplyDelete
  7. hahahaa.. lawak la dear... deqla pun kuat membebel gak... oppsss! kantoi.. kohkoh

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee