Lelaki/Perempuan Sama jea!

Penulis : Cik Puan Masa : 1:06 PM Comments : 13 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

Psttttttt.. Sis Okje dah tegur cik tu.Dia kata cik 'Berapi-api' dok komen blog dia tapi entry blog cik tarak.Ellehhhhh...ngaku je lah sis kalau dah rindu dengan cik.Ngaku je jangan malu2 :P

Hahhhhhh...jangan gelak!jangan gelak!siapa gelak kena lelong!

Korang,ce explain kat cik apa dak laki baju merah tu tengah buat??Agak-agak korang penah buat macam ne tak???Baik ngakuuuuuu je lahhhhhhhhh :P
Hahhhhhhh...Jangan kata owang laki jea.Owang pompuan pon ada!malah lagi teruk weyyyyyyyyyy!yuksssssss pengotor!Tabit paling buruk-seburuk-buruknya oke.(muntah kalerpulberbaldi-baldi)

Nota Jari Kaki : Korang jangan pulak nak tiru aksi ne yea :D

13 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. korek2 cium..... hu3...... sedih tgk.....

    ReplyDelete
  4. haha.....ha amik okje...tak menahan ......sekali berentri terus kontroversi haha...
    Cik gelilah cik.....kesian diaorang paoarazi dapat tangkap haha....

    ReplyDelete
  5. Huwek...
    Betul-betul tak ada keja lain. Ingatkan betulkan yg terselit tapi lain pulak dibuatnya hihi...

    ReplyDelete
  6. alamak lepas korek cium pastu salam pulak dengan org...haha...yg pompuan tu siap jilat tu apa ke hal tu....

    ReplyDelete
  7. Singgah sini....melawat kawasan..

    ReplyDelete
  8. hahahahhahaa... gelak besaq deqla baca entri ni... aduiyaii... korek2 dgn selambe pegi bau!! pompuan cantik tu pun sama.. haah la.. sama jek!! kohkohkoh...

    ReplyDelete
  9. erkkkk ! begitu sekali...tidakkk
    azie singgah sini yeahh (✿◠‿◠)

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee