Semoga 'Abang' Cepat Sembuh

Penulis : Cik Puan Masa : 10:35 AM Comments : 8 Labels :
Assalamualaikum wbt :)

Asal jumaat,sabtu,ahad mesti idea cik kering-kontang.Asyik blogwalking,tu jea yang termampu.
Bebaru tu cik ada pegi hospital lawat anak buah husb cik.Nak mengalir jugak air mata tengok tangan dia cucuk sana,cucuk sini.




Semua Gambar Cik Curik dari Fb Papa dia :D

Baby ne kena chicken fox+demam.tetiba kena sawan.Doktor dah tebuk belakang dia nak cek takut2 ada kuman kat otak dia.Alhamdulillah tak da jugak.Cuma time doktor kasi bius tu dia tak pengsan.Doktor kasi bius sampai 3kali tau.Orang dewasa pon bius sekali mesti dah pengsan..Alahaiiiiii kuat nya baby ne kan.

Nota Jari kaki : Kengkawan,doakan baby ne cepat sembuh yaaaaaaa :)

8 comments:

  1. salam
    Semoga abg cepat sembuh amin amin amin.doa ta

    ReplyDelete
  2. sebak tirana aduka tgok.

    ReplyDelete
  3. semoga baby ni cepat sembuh... erkss... cantiklah kaler pink ni... suka tengok background baru ni... ^_^

    ReplyDelete
  4. maaf dear.. baru berksmptn terjah sini... huhu.. eh deqla x leh tgk gmbr smua..tp apapun deqla doakankan keshtn mereka baik2 je nanti... amin...

    psstt.. cpt atau lmbt deqla pasti terjah sini k..

    ReplyDelete
  5. ciaannyaaa., huhu semoga dia cepat sembuh.,x sanggup tengok kecil2 gitu daa bnyak cucuk2. hee :3

    ReplyDelete
  6. amin...semoga baby cepat sembuh!

    ReplyDelete
  7. siannya..... tp mcm selamba je dia nikan aktif.... moga baby cepat sembuh

    ReplyDelete
  8. alahai sian nye dia....semoga cepat sembuh nanti...

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee