Red Carpet ABPBH

Penulis : Cik Puan Masa : 11:04 PM Comments : 15 Labels :
Assalamualaikum Wbt.

Sekarang cik tengah tonton ABPBH.
Jom layan gambar2 artis yang turut hadir :)




Bhpun_qcqaaj1la

Bhp43noccae5_r5

Bhpyqkcceaebz4k



ROTIKAYA_258 Gambar Sekitar Karpet Merah Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2012 - ROTIKAYA





Credit to Facebook

Jom layan parody meletop ne dulu.Kompom gelak guling2 korang :D

Nota Jari Kaki : Perghhhhhhhh....Aaron aziz jugak jadi pujaan cik.Dannnnnnn malam ne didie Alias jugak paling meletop...hahahahhahaha!


15 comments:

  1. hai cikkkkk...hehehe...singgah sini tanda i online sudah...=)

    sempat nengok kejap je smlm, sebab dah sangat2 ngantok...

    ReplyDelete
  2. @therosputih Hy dear....Okai lepas ne jangan hilang2 lagi tau :P

    ReplyDelete
  3. wahh smpt update entri eh time ni..hihi

    ReplyDelete
  4. hehe..tak tengok sampai habis pun mlm td..

    ReplyDelete
  5. @Deqla Manjew Aah...sambil dok jerit Aaron aziz noooooo :D

    ReplyDelete
  6. @NoEn alahai...tak sempat tgok johan lah tueeee :DD

    ReplyDelete
  7. didie alias pakaian dia tak blh tahan tgk..dah macam lady gagap dah..huhu

    ReplyDelete
  8. somel2 semua artis pempuan...
    teruja nengok yana samsudin
    somel sangat

    ReplyDelete
  9. mmg tergolek2 smlm bila tgk si johan buat parody...haha

    ReplyDelete
  10. didie jugak tetap the queen on the night......... over terlebih......

    ReplyDelete
  11. @Hatimi TahirruddinHaipppp...jangan tiru aksi merbaya tau.golek2 manje je :P

    ReplyDelete
  12. terkilan tgk baju2 artis perempuan kita nie... ada sesetengah tue cam melampau sangat dressing dia...

    ReplyDelete
  13. Parody johan still terbaikk.. hahahaha geli saraf kentut bila tengok.. hahaha

    ReplyDelete
  14. Okje pun minat gak kat Aaron tu...tp kalau Shaheizy Sam menang pun ok gak...minat gak kat dia

    ReplyDelete
  15. Psst...gambau tu semua mcm cik je yg pegi sana snap sendiri hehe...

    ReplyDelete

terima kasih dengan komen anda(✿◠‿◠)

 
Designed by NurAlja Lee